Apple opět ukazuje iPad jako nástroj pro kreativce z celého světa

Apple minulý rok spustil kampaň s názvem What will your verse be? (Jaký bude váš verš?), která ukazuje zajímavé lidi z celého světa, jak používají iPad jako nedílnou součást jejich života. Během včerejšího dne vypustil Apple další dvě zajímavé reklamy.

Původně vyšlo na tabletnet.cz, autor: Martin Straka

 

Prvních z nich se jmenuje Jason Verse a je o americkém komunitním aktivistovi Jasonu Hallovi, který inspiroval tisíce lidí v Detroitu k revitalizaci jejich města a to vše především pomocí jízdního kola. Jason používá svůj iPad na tvorbu grafických materiálů a předloh, které mu slouží sezvat lidi pro jeho aktivitu nazvanou Slow Roll city.

Druhé video pojednává o hudební kapele z Pekingu nazvané Yaoband. iPad jim slouží k zachytávání, nahrávání a zpracování zvuků. Pomocí tabletu pak vytváří inovativní muziku na pomezí elektropopu.

Když už jsme u videí, můžeme si připomenout i další dvě reklamy z minulého měsíce, které jsou však na iPhone 5S a jmenují se Parenthood (Rodičovství) a Streght (Síla). První z nich ukazuje iPhone jako ideální nástroj pro fitness a sledování svého tréninku. iPhone je v tomto ohledu prakticky nepřekonatelný a s novým iOS 8 a propojením různých pomůcek pomocí programu iHealth to bude ještě jednoznačnější.

Druhé video nazvané Rodičovství se samozřejmě věnuje tomuto tématu, které je více než výmluvné. Ukazuje iPhone 5S jako nástroj, který v této oblasti nepostradatelně pomáhá. Při výchově nebo učení, všude tam je výborným pomocníkem. Tedy alespoň v reklamách firmy Apple.

 

TIP: Apple sází v nových reklamách na vyjímečně talentované lidi používající iPad

Zdroj: apple youtube