Týká se to Internetové, Mobilní, SMS, Hlasové Samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Na běžný provoz sítě, tj. na hlasové, textové a datové služby nebude mít aktualizace žádný vliv. Pravidelné aktualizace technologických systémů umožňují Vodafonu přinášet zákazníkům nové zajímavé služby a technická řešení.
„Zákazníkům doporučujeme provést změny a aktivace služeb do pátečního poledne. Velice se zákazníkům omlouváme za dočasné snížení komfortu při změně služeb a děkujeme za pochopení,“ říká Jiří Pluháček, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.
Blokace SIM karet
Zákazníci s požadavkem blokace ztracené či odcizené SIM karty mohou během víkendu kontaktovat Linku péče o zákazníky 800 77 00 77. Ostatním požadavkům nebudeme moct během této doby vyhovět. Kontaktovat nás však můžete hned následující pracovní týden.
Dobíjení
Během víkendu doporučujeme dobíjet prostřednictvím bankomatů, dobíjecích terminálů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné.
eShop a Vodafone park
eShop Vodafonu bude i během víkendu objednávky bez problémů přijímat, ale zpracovány a rozeslány budou až po skončení aktualizace. Je proto třeba počítat s určitým zpožděním doručení zásilek. Server Vodafone park bude i během odstávky plně funkční.
Zdroj: TZ Vodafone
Celkem by mě zajímalo, jaké nové služby a technická řešení VF přinesl a samoobsluhy pravidelně mají údrždu každý měsíc a do toho neště několik neplánovaných výpadků.