Warriors of Waterdeep

Warriors of Waterdeep

Mobilní Dračák

Díky této hře s oficiální licencí Dungens & Dragons se chopíte skupiny fantasy hrdinů a vydáte se na nezapomenutelné dobrodružství plné nepřátel, magických předmětů i velkého bohatství.

Pokud jste nikdy neslyšeli o Dungeons & Dragons, určitě znáte alespoň Dračí doupě, které z tohoto světoznámého RPG vychází. A právě nyní čtete recenzi mobilní hry plné kobek a hrdinů.

Warriors of Waterdeep – videorecenze

Jako v každém správném fantasy, i tady začínáte v hostinci, ze kterého vyrážíte na dobrodružství. To samozřejmě znamená, že se vydáváte do podzemí rubat příšery. U toho ukořistíte nějaký poklad a lepší vybavení. Získáte zkušenosti a můžete se zase vrátit ke korbelu piva. Samozřejmě také upravujete svou partu bojovníků a vylepšujete jim schopnosti i předměty.

To hlavní se však odehrává na bitevním poli, což je pro mě celkem úleva. Ne u každé mobilní hry to totiž platí. Souboj je tahový a překvapivě taktický. Vaši hrdinové se postupně aktivují a vy máte na výběr mezi pohybem, útokem a dvěma schopnostmi. Zvolíte jednu možnost, cíl a na řadě je další postava. Po pár kolech zjistíte, že s prstem v nose hru neprojdete. Nemusíte však hned ve velkém nakupovat herní zlaťáky a předměty – mnohdy stačí útok trochu více promyslet.

Nejde o plnohodnotné RPG a vaše možnosti jsou ve všech směrech okleštěné. Hrdiny máte jen čtyři a zase tolik toho neum. I správa předmětů není plně ve vašich rukou. Pro hraní na mobilu mi však úroveň komplexity přišla dostatečná. Časem se také samozřejmě váš postup bez placení značně zpomalí, ale když si počkáte, můžete hrát i zdarma. Vedle kampaně nechybí ani úrovně výzev či dokonce bitva dvou hráčů online.

Pokud od hry budete čekat zážitek srovnatelný s hraním Dračáku, asi budete zklamaní. Pokud však hledáte příjemné fantasy RPG pro telefony, které vás zcela nezahltí, tento titul si užijete. Z výtek bych mohl zmínit občas pomalu reagující tlačítka nebo nutnost být neustále online. Ale to jsou vlastně jen drobnosti.

Stáhnout Warriors of Waterdeep

80%
  • taktické souboje