Punch Quest

Punch Quest

Rozdávejte pěsti s grácií
1

Trocha toho stylového mlácení ještě nikdo nikomu neublížila. Alespoň ne ve hrách. A Punch Quest vám nabízí hodně stylové a hlavně neuvěřitelně zábavné rozdávání pěstí ve fantaskním světě plném orků, kostlivců i tajemných čarodějů. A co víc - v téhle ujeté hře najdete laserového raptora, duhového kozla i kouzelné skřítky.

Ty dnešní děti jsou plné násilí! Za to jistě může ta hloupá televize plná kriminálek. Ještě horší jsou ale hry, no jéje! To je samé krev, vraždění, znásilňování a bůh ví co všechno. Ale žerty stranou, o násilí ve hrách bychom si mohli povídat dlouho, ale dnes nás čeká mnohem důležitější a vážnější úkol. Dnes si totiž ukážeme hru, která je postavená na pravém, nefalšovaném a naprosto stylovém mlácení. A pokud rádi rozdáváte pěsti, nebo se naopak rozdávat ve skutečnosti bojíte, tak zde máte tu nejlepší příležitost.

Punch Quest

Barvičky, houbičky a podivní skřítci

Pojďme se vypravit na zábavnou jízdu za rozdáváním pěstí. Jízda to bude zběsilá, hektická a často dost praštěná. V zásadě je totiž dost jednoduchá. Dostanete postavu, která vletí do jeskyně a začne rozdávat pěsti. Mlátí prostě vše okolo. Ať už to jsou netopýři, kostlivci či orkové. Běžíte neustále dopředu, prostředí se mění, nepřátel přibývá a potkáváte horší a horší sebranku mlátícího materiálu. Čas od času narazíte na rozdvojku, kde si můžete vybrat cestu.

Občas se takhle dostanete k vejci, do kterého praštíte, a třeba vás to posadí na dinosaura, který dokáže plivat laserové střely. Nebo se z vás stane gnóm a budete bojovat proti přerostlým včelám. Čeká toho na vás hodně, fantasii měli autoři skutečně velikou. Skoro bych se nebál říct, že si při vymýšlení prostředí a nepřátel pár gramů museli dát. Tomu nasvědčují i časté barvičky, mlácení skřítků nebo další potrhlé nápady. A není to špatně, naopak!

Do ciferníku

Když vběhnete do jeskyně a utíkáte stále dopředu, tak se logicky snažíte doběhnout co nejdál. V cestě máte zmiňované nepřátele. Potkáte různě těžké soky, od kostlivců či mrtvoláků, kteří sotva táhnou vlastní končetiny za sebou a nejsou žádnou hrozbou, přes kousající netopýry, ozbrojené kostlivce či statné orky s mečem a štítem. Ti už pár ran vydrží. Potrápit vás mohou také kouzelníci, kteří vám často utíkají a střílejí po vás magické koule. Těm se dá nadskočit nebo je třeba odrazit.

Nejtěžšími protivníky budou asi bossové. A můžete narazit na různé protivníky, třeba na robotické oko, které má velikou ocelovou pěst. Na toho musíte skočit z vrchu a uštědřit mu jednu rovnou do čipsetu. Postaví se vám také obří lebka nebo zlobr s rohem. Během hraní také narazíte na vzácné relikvie, vázy nebo truhly. Z těch získáváte peníze, zvané Punchos, které slouží k nákupu dovedností nebo vylepšování vzhledu postavy.

Za vlast, za body!

Nesmí chybět ani úkoly. Například dostanete za úkol sejmout 50 orků. Tady není co řešit, prostě hrajete a nandáte to každému orkovi, kterého potkáte. Některé úkoly po vás mohou chtít nákup nějaké schopnosti. Třeba dostanete za úkol odrazit pět magických koulí. K tomu budete potřebovat štít. A tím vás hra vybízí, že to nekonečné rozdávání pěstí můžete nějak ozvláštnit. Třeba to, že mlácením dokážete „létat“ nebo třeba, že po zabití nepřítel exploduje a zraní další protivníky.

Zatímco bezduše řežete do všeho pře vámi, tak si můžete všimnout, že se vám dole načítá ukazatel. Ten signalizuje úroveň bojechtivosti. Je rozdělen na tři části – jakmile se nějaká naplní, tak vám dovolí užívat vybranou schopnost. Třeba si na úrovni jedna dáte ono létání mlácením, tak od chvíle naplnění bude tato schopnost zapnutá. Až do chvíle, kdy úroveň spadne. Což se stát nemusí, ale může. Záleží na tom, jak intenzivní akci udržíte, zda se budete dlouho párat s bossem nebo ho odrovnáte rychle. Občas se vám stane, že narazíte na místo, které se prostě skoro nedá překonat. Třeba hodně bodláků za sebou. Bez létání to nepřeskočíte, a když máte život na krajíčku, tak je s vámi nejspíš amen.

Hra se ovládá velmi snadno. Máte zde dvě tlačítka. Jedno pro skok a druhé pro výpad. Skokem zraníte létající nepřátele, ale zpomalíte se, výpad vás zrychlí a udeříte do nepřátel před sebou. Dobré je to kombinovat. Když zmáčknete obě tlačítka najednou, tak se hrdina bude krýt. Motivující jsou také žebříčky, kde se předháníte s přáteli. Hra si zaslouží pozornost pro svou jednoduchost, ale zároveň dokáže zabavit na delší dobu. Mlácení je zde skutečně výživné a o své dobré vychování se jistě bát nemusíte. Punch Quest je jednou z nejlepších her pro odreagování vůbec.

Stáhnout Punch Quest

Google Play App Store (zdarma)

95%