O2 Ozvi se
Bezplatná služba O2 Ozvi se je určená pro všechny zákazníky O2 předplacených služeb, kteří nemají dostatečný kredit na volání. Pro její využití stačí zadat kód *144*X#, kde X představuje devítimístné telefonní číslo volaného bez mezer, a zmáčknout tlačítko Volat. Systém obdrží žádost a zašle ihned volanému SMS s textem: "Odesílatel této zprávy nemá dostatečný kredit a žádá vás o zpětné zavolání." Volajícímu pak stačí pouze počkat na telefonát. O zpětný telefonát lze požádat maximálně desetkrát v jednom kalendářním měsíci. Službu je možné využít ve všech domácích mobilních sítích v ČR.
O2 Dobij mi
Pokud zákazník nemá právě dostatek kreditu na volání, může prostřednictvím bezplatné služby O2 Dobij mi požádat své nejbližší o jeho dobití. Stačí, když zadá kód *145*X#, kde X představuje devítimístné telefonní číslo volaného bez mezer, a zmáčknout tlačítko Volat. Systém obdrží žádost a zašle ihned volanému SMS s textem: " Odesílatel této zprávy již nemá kredit a dovoluje si vás požádat o jeho dobití." Po obdržení této zprávy může volaný jedním ze standardních způsobů, jako například přes pevnou linku O2, fakturu paušálního zákazníka, bankomaty, přes internet banking, terminály Sazka a mnohé další dobít volajícímu kredit. Službu je možné využít ve všech českých mobilních sítích v ČR. O dobití kreditu lze požádat maximálně desetkrát v jednom kalendářním měsíci.