Americká Motorola prodala již 50 milionů telefonů RAZR V3. Může za to především velmi atraktivní a neobvyklý design celého modelu, který se opravdu jen tak nevidí.
Obrovský úspěch RAZRu
Motorola z toho má obrovskou radost, což potvrzuje i tisková zpráva této společnosti, ve které nešetří superlativy (někdy chválí až moc). Je ale pravda, že něco jako je Motorola RAZR V3 tu nikdy předtím nebylo a že proto se těší takové oblibě.
"RAZR je ztělesněním naší filosofie. Je symbolem jednoty technologie a designu," uvedl Radek Vychytil, ředitel divize mobilních telefonů společnosti Motorola Česká republika. "Supertenký mobil znamenal revoluci v našem portfoliu a nyní se jen potvrzuje, že jsme zvolili správnou strategii."
Motorola RAZR V3 vstoupila na český trh v listopadu 2004. Tento model také přinesl 24% meziroční nárůst prodaných mobilů Motoroly, což je veliké číslo. Ve druhém čtvrtletí roku 2005 si tento model pořídilo pět milionů zákazníků. V dalším čtvrtletí se pak celosvětová prodejnost více než zdvojnásobila. Dosažení hranice 50 milionů prodaných kusů je tedy hodně výjmečná.