Pro představu začněme srovnáním s loňskými prodeji modelu G Pro. Toho se za stejný časový úsek, tedy 4 měsíce, v Jižní Koreji prodalo 540 000, a vzhledem k velkým nadějím, které společnost vkládala do LG G2, jsou jen o 60 000 kusů vyšší prodeje, zklamáním. Zdroj statistik, Asia today, ještě přidává informaci, že si LG stanovilo celosvětovou metu na 3 miliony prodaných zařízení, zde je pak problém daleko znatelnější.
Prodeje totiž zdaleka této mety nedosahují, 2,3 miliony je výrazně méně a LG tak má další zbytečný problém. Ať už je totiž "gé-dvojka" jakkoliv skvělý telefon, má několik nedostatků a pár vlastností, které by mohly být příčinou slabých prodejů, případně může být na vině špatná marketingová strategie. Ovládací tlačítka na zadní straně pak nejsou pro konzervativního zákazníka to pravé. Jestli se ještě prodeje zvýší v době svátků se dozvíme již brzy.
Zdroje: phonearena.com, androidbeat.com