Kaufland Card už používá 1,5 milionu zákazníků, firma oslavuje dalšími výhodami

Kaufland Card už používá 1,5 milionu zákazníků, firma oslavuje dalšími výhodami
Fotografie: Kaufland
  • Benefity věrnostní karty Kaufland Card už si užívá přes 1,5 milionu spokojených zákazníků
  • K jejím prvním narozeninám přináší Kaufland exkluzivní dárek – nové výhody u prestižních partnerů
  • Další novinkou je možnost sbírání věrnostních bodů za nákupy také na klasickou plastovou kartu

Věrnostní kartu představil Kaufland v únoru loňského roku. Od té doby s ní byly provedeny desítky milionů nákupů a její obliba stále roste. „Z našich dat vyplývá, že uživatelé s kartou nakupují v průměru jednou týdně. Průměrná cena jednoho nákupu s Kaufland Card je ve vyšších řádech stokorun,“ prozradila tisková mluvčí společnosti Kaufland – Renata Maierl. „Za každý nákup nad 500 korun obdrží uživatel K-Card kódy, díky kterým bude moct čerpat slevy u našich partnerů. Může například levněji cestovat, telefonovat či platit méně za elektřinu,“ dodává.

Kaufland Card mohou zákazníci získat dvěma způsoby: v elektronické podobě stažením Kaufland aplikace v Apple Store nebo na Google Play či ve fyzické formě vyzvednutím v oddělení informací v kterékoli z prodejen. Registrovat se a kartu aktivovat poté mohou jak přímo v prodejně, tak z domova pomocí webového registračního formuláře na www.kauflandcard.cz. Plastovou kartu lze samozřejmě propojit s tou digitální.

Poměr uživatelů, kteří užívají K-Card přes mobilní telefon a těch s klasickou kartou, je vyvážený, mírně vede karta fyzická. Ve vybraných obchodech lze aplikaci K-Card propojit se službou K-Scan a zjednodušit si a urychlit nákup. Nyní je tato služba možná v 37 obchodech a postupně budou přibývat další,“ sdělila Maierl. Nejraději zákazníci s K-Card nakupují mléčné produkty privátní značky K-Jarmark či masné produkty a uzeniny od K-Mistrů od fochu z Modletic.

V 37 obchodech lze aplikaci K-Card propojit se službou K-Scan a zjednodušit si a urychlit nákup.

Kaufland Card zákazníkům přirostla k srdci z několika důvodů. Umožňuje využívat každodenní speciální nabídky a slevy na míru. Za každých 100 Kč nákupu její držitelé získají jeden věrnostní bod. Nastřádané body pak mohou uplatnit v rámci věrnostních programů, případně je vyměnit za kupóny se slevou na vybranou kategorii zboží.

Kartu využívají zákazníci nejčastěji ve středu

Díky K-Card se mohou zákazníci účastnit i pravidelných soutěží. Každý nákup se počítá jako jedna šance vyhrát, maximálně však jednou za den. Pokud zákazník provede v Kauflandu více nákupů, do soutěže se zařadí ten s nejvyšší částkou. V rámci oslav jednoho roku od spuštění K-Card na českém trhu se bude hrát mj. o hybridní Škodu Superb, Škodu Octavii Combi, televize LG či poukázky na nákup v hodnotě 500 Kč. Soutěže o mnoho skvělých a zajímavých cen probíhají i v průběhu celého roku.

Snažíme se benefity Kaufland Card neustále rozšiřovat. Proto nyní nově spolupracujeme s několika partnery, aby naši zákazníci mohli užít výhody věrnostní karty nejen v Kauflandu,“ říká Maierl. Jde o slevy na paliva u čerpací stanice OMV, slevy na tarify u operátora Vodafone či slevy na katalogové ceny elektřiny a plynu u poskytovatele energií E.ON a další. Jak už bylo uvedeno, K-Card nyní používá přes 1,5 milionu lidí. S věrnostní kartou chodí nakupovat nejčastěji ve středu, kdy startují různé akce, dále pak v pátek a o víkendu.

Stáhnout Kaufland

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)

tisková zpráva
Související články
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze