Klíčové údaje pro 3.čtvrtletí 2009
- 49 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od července do září 2009
- 92 tisíc čistý zákaznický nárůst od začátku roku 2009
- 155 tisíc čistý zákaznický nárůst od konce září 2008
- Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,984 milionu
- 51,6 % tarifních zákazníků
- ARPU z mobilních služeb 522 Kč za měsíc
„Výsledky jasně ukazují, že lidé oceňují náš zákaznicky orientovaný přístup a kompletní nabídku služeb, která uspokojuje jejich potřeby, v kombinaci s nástroji na optimalizaci nákladů,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.
Meziročně zvýšil Vodafone ČR počet zákazníků o 5,5 % na 2,984 milionu. Ve čtvrtletí od července do září 2009 činil čistý zákaznický přírůstek Vodafonu ČR 49 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírůstek od začátku roku.
Podíl tarifních zákazníků Vodafonu ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,6 % z celkového počtu. Průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafonu ČR dosáhl v tomto období 522 Kč.
zdroj: TZ Vodafone