Vodafone na sociálních sítích informoval o nečekaném výpadku. Konkrétně se týká jeho samoobsluhy, do které se aktuálně nedá připojit. To znamená, že zákazníci operátora nyní nebudou moci skrze mobilní aplikaci měnit nastavení svých služeb, tarifů a obecně jakýkoliv produktů, které s Vodafonem mají.
Naše samoobsluhy si udělaly předčasné volno a dočasně se do nich nepřihlásíte. Už jim domlouváme a věříme, že odpoledne vám budou zase k dispozici. Omlouváme se a pokud byste potřebovali řešit něco naléhavého, v prodejnách i na *77 jsme vám i teď běžně k dispozici.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) April 5, 2024
Operátor očekává, že samoobsluha bude opět funkční během dnešního odpoledne. Pokud však máte naléhavý problém, lze kontaktovat linku *77, případně zajít na prodejnu.