Třetí čtvrtletí 2006 vyneslo společnost T-Mobile na první příčku na českém trhu z hlediska počtu aktivních zákazníků. Počet uživatelů služeb T-Mobile činil ke konci září 4,823 milionu, což ve srovnání se stejným obdobím minulého roku představuje nárůst o 5,9 %. Počet tarifních zákazníků činil 1,636 milionu, což představuje více než 34 % z celkového počtu zákazníků. Celkové tržby meziročně vzrostly o 5,5 % na 21,6 miliardy korun a čistý zisk dosáhl 4,1 miliardy korun.
"Uvedené výsledky ukazují že naše strategie stát se jedničkou na českém trhu funguje. V průběhu prvních devíti měsíců si naše služby vybralo více než 188 tisíc nových zákazníků. Pokud vezmeme v úvahu současnou míru penetrace v České republice, je to skutečně vynikající výsledek," říká Roland Mahler, generální ředitel T-Mobile Czech Republic a dodává: "Naší strategií je investovat do zákazníků, což se odráží v širokém portfoliu inspirativních služeb a výhodných tarifních programů. Věřím, že v dlouhodobém výhledu nám tato strategie přinese nejen vyšší počet zákazníků, ale také zlepšení finančních výsledků."
Zákazníci: počet nových tarifních zákazníků vzrostl o 200 %
Celkový počet zákazníků se meziročně zvýšil o 5,9 %. V prvních devíti měsících se pro T-Mobile rozhodlo 188 tisíc nových zákazníků. Celkový počet tarifních zákazníků vzrostl na 1,636 milionu. Ke konci září 2006 tak tarifní zákazníci tvořili více než 34 % celkové zákaznické základny. Neméně přesvědčivý je také meziroční nárůst nových tarifních zákazníků - o celých 200 %. Ukazatel churn (měsíční počet zákazníků, kteří přestali využívat služeb T-Mobile) se meziročně zvýšil o pouhých 0,4 procentního bodu na celkových 1,4 %.
Finanční výsledky: celkové tržby vyšší o 5,5 %, nárůst ARPU
V prvních třech čtvrtletích roku 2006 dosáhl T-Mobile Czech Republic celkových tržeb ve výši 21,6 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 5,5 %. Na tomto velmi dobrém výsledku se výraznou měrou podílely nárůst zákaznické báze a větší využívání poskytovaných služeb. Hodnota ukazatele EBITDA (zisk před úroky, zdaněním, odpisy a amortizací) dosáhla přibližně 9,6 miliard korun a EBITDA marže činila 44,6 %. Ukazatel ARPU (průměrná měsíční útrata jednoho zákazníka) se meziročně mírně zvýšil o 1,4% na 490 Kč. Do vývoje čistého zisku, který dosáhl 4,1 miliardy korun, se promítly především vyšší odpisy v tomto období.