Nepřehlédněte:
- Mobil od ČEZ chystá svěží jarní kampaň se soutěží o dovolenou
- Mobil od ČEZu odstartoval před čtvrt rokem, jaké jsou výsledky?
- Mobil od ČEZ si během týdne pořídily 3000 zákazníků
Skupina ČEZ se svým projektem virtuálního operátora Mobil čas od času poskytne informace, jak se mu za uplynulé měsíce dařilo. Před dvěma měsíci jsme vám přinesli podrobné zhodnocení po 3 měsících od spuštění. V té době se virtuální operátor ČEZ Mobil chlubil 35 000 zákazníky. Dnes, čili po 5 měsících od spuštění ČEZ zastřešuje více než 50 000 zákazníků. A to je po 5 měsících opravdu velice slušný výsledek.
„Logika Mobilu od ČEZ je jednoduchá. Čím více zákazníků, tím výhodnější je pro ně volání, protože si v síti ČEZ volají mezi sebou zdarma,“ vysvětluje Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ, a dodává: „Navíc ti, kteří odebírají elektřinu či plyn od ČEZ Prodej, mají i SMS v síti ČEZ zdarma. V praxi to znamená, že můžete volat i psát SMS a přitom nezaplatíte ani korunu.“
V letošním roce by Skupina ČEZ ráda získala více než 100 000 zákazníků, kteří si budou užívat služeb Mobilu od ČEZ. Naplnit tento cíl v současnosti podporuje jarní kampaň Změňte operátora, kde mohou nově příchozí zákazníci získat skvělé ceny. Každý zákazník se také může registrovat do Zákaznického programu Šťáva, který přináší desítky slev, výhod a tipů pro trávení volného času napříč Českou republikou.
Charakteristika ČEZ Mobilu
- vstup na trh 15. 10. 2013, již před koncem roku překonána hranice 30 000 zákazníků
- základní tarif Platím, jak volám (který je zdarma) si pořizuje přes 80 % zákazníků.
- téměř 60 % zákazníků si k Mobilu od ČEZ přenese své stávající telefonní číslo
- průměrná měsíční útrata zákazníka se pohybuje mezi 200 až 300 korunami
- základní tarif lze libovolně rozšiřovat o balíčky hlasových či datových služeb, změny v nastavení je možné dělat každý měsíc
Zdroje: cez.cz, zmenteoperatora.cz
jimak jsem docela překvapen, tipoval bych, že uloví tak 10000 zákazníků maximálně;)