Mobil od ČEZu odstartoval před 5 měsíci, jaké jsou výsledky?

10

ČEZ v roli virtuálního operátora odstartoval poskytování svých mobilních služeb již před 5 měsíci, jeho hlavním cílem bylo co možná ''neprůhlednější'' volání. My se dnes podíváme, jak se ČEZu po necelém půlroce daří, neopomeneme ani statistické shrnutí, kdo je podle slov ČEZu „typickým zákazníkem“ a jaké tarifní zvýhodnění je z nabídky ČEZ Mobilu nejpopulárnější.

Nepřehlédněte:

ČEZ se snaží o co možná „nejprůhlednější“ volání

Skupina ČEZ se svým projektem virtuálního operátora Mobil čas od času poskytne informace, jak se mu za uplynulé měsíce dařilo. Před dvěma měsíci jsme vám přinesli podrobné zhodnocení po 3 měsících od spuštění. V té době se virtuální operátor ČEZ Mobil chlubil 35 000 zákazníky. Dnes, čili po 5 měsících od spuštění ČEZ zastřešuje více než 50 000 zákazníků. A to je po 5 měsících opravdu velice slušný výsledek.

ČEZ Mobil

„Logika Mobilu od ČEZ je jednoduchá. Čím více zákazníků, tím výhodnější je pro ně volání, protože si v síti ČEZ volají mezi sebou zdarma,“ vysvětluje Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ, a dodává: „Navíc ti, kteří odebírají elektřinu či plyn od ČEZ Prodej, mají i SMS v síti ČEZ zdarma. V praxi to znamená, že můžete volat i psát SMS a přitom nezaplatíte ani korunu.“

V letošním roce by Skupina ČEZ ráda získala více než 100 000 zákazníků, kteří si budou užívat služeb Mobilu od ČEZ. Naplnit tento cíl v současnosti podporuje jarní kampaň Změňte operátora, kde mohou nově příchozí zákazníci získat skvělé ceny. Každý zákazník se také může registrovat do Zákaznického programu Šťáva, který přináší desítky slev, výhod a tipů pro trávení volného času napříč Českou republikou.

Charakteristika ČEZ Mobilu

  • vstup na trh 15. 10. 2013, již před koncem roku překonána hranice 30 000 zákazníků
  • základní tarif Platím, jak volám (který je zdarma) si pořizuje přes 80 % zákazníků.
  • téměř 60 % zákazníků si k Mobilu od ČEZ přenese své stávající telefonní číslo
  • průměrná měsíční útrata zákazníka se pohybuje mezi 200 až 300 korunami
  • základní tarif lze libovolně rozšiřovat o balíčky hlasových či datových služeb, změny v nastavení je možné dělat každý měsíc

Zdroje: cez.cz, zmenteoperatora.cz

Diskuze ke článku
loko
průměrná útrata 200-300 je teda docela hodně (když počítám lidi co skoro nevolají)
jimak jsem docela překvapen, tipoval bych, že uloví tak 10000 zákazníků maximálně;)
Taros
Celej ČEZ je podvod.. už jen jak šéf Beneš tohoto molochu Janu Nagyovou obdarovával luxusními šperky. (cit. část šperků v hodnotě deseti milionů, které u Jany Nagyové našli, dostala od ředitele polostátního ČEZu Daniela Beneše)
Tomas
Nemel by ten clanek byt zverejnen az za tyden? Ja mam v kalendari zatim teprve osmeho. Jo a pan Svoboda se zapomel zminit, ze volani v siti Cez je zdarma az kdyz si clovek poridi nejaky balicek! Jinak ale nabidka dobra, super ze muzu mit jen balicek netu samostatne. Sprava uctu taky jednoducha a prehledna, snadne nastavovani sluzeb, vidim kolik mam aktualne provolano a prodatovano. Na infolince jsou moc aktivni, nabizi zaslani simky dopredu sotva clovek jen uvazuje o porizeni pro dalsiho clena rodiny. Doufam ze budou nabidku zatraktivnovat dal abych nelitoval
sgs2
Mě u těchto operátorů neopetátorů chybí nějaká alespoň malá nabídka telefonů

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze