Mobil od ČEZu odstartoval před čtvrt rokem, jaké jsou výsledky?

8

ČEZ v roli virtuálního operátora odstartoval poskytování svých mobilních služeb již před čtvrt rokem, jeho hlavním cílem bylo co možná ''neprůhlednější'' volání. My se dnes podíváme, kdo je podle statistik ČEZu typickým zákazníkem, kolik za mobilní služby utratí a také, kolik v současné době ČEZ, jakožto virtuální operátor zastřešuje zákazníků.

Nepřehlédněte:

Mobil od ČEZ
Mobil od ČEZu funguje již čtvrt roku

ČEZ, jakožto virtuální operátor funguje čtvrt roku, o jeho spuštění služeb jsme vás informovali zde. Strategie byla nastavena jasně, nabídnout co možná ''nejprůhlednější'' nabídku, která zaujme široké spektrum zákazníků. Podle dostupných informací první čtvrtletí překonalo veškerá očekávaní společnosti ČEZ. V řeči čísel, v současné době tento zajímavý virtuál zastřešuje více než 35 000 zákazníků, což je za 3 měsíce velice hezký výsledek.

Webové stránky Skupiny ČEZ - Mobil

Co ''frčí''

Nejvyužívanějším tarifním zvýhodnění se stalo ''Platím, jak volám'', ten si pak nadále uživatelé po jeho vyzkoušení rozšiřují o další balíčky (především volání navíc a datové balíčky). Typický zákazník virtuálního operátora ČEZ utratí měsíčně v rozmezí 200 - 300 Kč. Tato informace tedy potvrzuje předpoklad, že ne všichni zákazníci potřebují k životu neomezené tarifní zvýhodnění (flatové balíčky, chcete-li).

Nejvíce ''frčí'' základní balíček ''Platím, jak volám'' bez měsíčního poplatku

Statistika

Více než polovina všech zákazníků (60 %) přešla k virtuálnímu operátorovi se svým vlastním číslem, podle čehož lze usoudit, že zákazníci přechází s konkrétním požadavkem na službu a nejde jim pouze o to si před konečným rozhodnutím nového virtuála otestovat.

Méně překvapivou informací je, že nejčastěji zákazníci přecházejí od zavedených, tradičních operátorů (T-Mobile, Vodafone a O2), stejně tak jako fakt, že většina zákazníků, která využívá mobilní služby ČEZu, pochází z regionů na distribučním území Skupiny ČEZ. Významnou základnou uživatelů tvoří ale také pražané, kde v oblasti dodávek elektrické energie dominuje Pražská energetika.

ČEZ a jeho průhledná nabídka volání

Téměř 1/10 všech zákazníků si objednala více než 1 SIM kartu, což jim samozřejmě umožní šetřit náklady v rámci vlastní sítě. Pro sjednání nových smluv zákazníci nejčastěji využívají call center a také služeb Zákaznických center Skupiny ČEZ.

Plány a hodnocení

Virtuální operátor Mobil od ČEZ si pro letošek vytyčil poměrně zajímavou metu. Během letošního roku by chtěl pokořit hranici 100 000 zákazníků, k čemuž by mu měla dopomoci obměna/úprava nabídky a také přidání některých novinek, o kterých vás samozřejmě bude informovat.

Na webu naleznete i zajímavou ''kalkulačku'' výdajů

Optimismus nechybí ani řediteli divize ČEZ, panu Alanu Svobodovi: ''Myslím, že lze bez nadsázky hovořit o úspěchu. Více než 35 tisíc zákazníků za tři měsíce – to je velmi slušný výsledek''. ''Netajíme se tím, že naší ambicí je být největším alternativním mobilním operátorem v České republice''..

Co říkáte na nabídku a celkově na operátora Mobil od ČEZu vy, zákazníci? Je podle vás něco, na čem by měl ČEZ určitě do budoucna zapracovat? Pokud ano, podělte se s námi o vaše názory v diskuzi pod článkem.

Zdroje: cez.cz

Diskuze ke článku
Hňup
Pokud jsou lidi ochotní jít do takovýchto tarifů, tak se tady vůbec nic nezmění.
MoB
Jejich nabídka je slabá, velmi slabá... třeba já bych momentálně platil více, než mám vyhádanou nabídku od Vodafone. I když od Vodafone odejít chci, pořád hledám kam.
Renata
Jméno sdělovat nebudu, ale virtuál co odstartoval teprve 1.1.2014 získal do 19.1.2014 19:00 hod. 1068 zákazníků, z 1124 objednávek :-)
tom
asi paní majitelka co

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze