Nepřehlédněte:
- Mobil od ČEZ si během týdne pořídily 3000 zákazníků
- Mobil od ČEZ si během týdne pořídily 3000 zákazníků
- ČEZ chce vytvořit rekord v počtu lidí telefonujících z mýdlové bubliny
ČEZ, jakožto virtuální operátor funguje čtvrt roku, o jeho spuštění služeb jsme vás informovali zde. Strategie byla nastavena jasně, nabídnout co možná ''nejprůhlednější'' nabídku, která zaujme široké spektrum zákazníků. Podle dostupných informací první čtvrtletí překonalo veškerá očekávaní společnosti ČEZ. V řeči čísel, v současné době tento zajímavý virtuál zastřešuje více než 35 000 zákazníků, což je za 3 měsíce velice hezký výsledek.
Co ''frčí''
Nejvyužívanějším tarifním zvýhodnění se stalo ''Platím, jak volám'', ten si pak nadále uživatelé po jeho vyzkoušení rozšiřují o další balíčky (především volání navíc a datové balíčky). Typický zákazník virtuálního operátora ČEZ utratí měsíčně v rozmezí 200 - 300 Kč. Tato informace tedy potvrzuje předpoklad, že ne všichni zákazníci potřebují k životu neomezené tarifní zvýhodnění (flatové balíčky, chcete-li).
Statistika
Více než polovina všech zákazníků (60 %) přešla k virtuálnímu operátorovi se svým vlastním číslem, podle čehož lze usoudit, že zákazníci přechází s konkrétním požadavkem na službu a nejde jim pouze o to si před konečným rozhodnutím nového virtuála otestovat.
Méně překvapivou informací je, že nejčastěji zákazníci přecházejí od zavedených, tradičních operátorů (T-Mobile, Vodafone a O2), stejně tak jako fakt, že většina zákazníků, která využívá mobilní služby ČEZu, pochází z regionů na distribučním území Skupiny ČEZ. Významnou základnou uživatelů tvoří ale také pražané, kde v oblasti dodávek elektrické energie dominuje Pražská energetika.
Téměř 1/10 všech zákazníků si objednala více než 1 SIM kartu, což jim samozřejmě umožní šetřit náklady v rámci vlastní sítě. Pro sjednání nových smluv zákazníci nejčastěji využívají call center a také služeb Zákaznických center Skupiny ČEZ.
Plány a hodnocení
Virtuální operátor Mobil od ČEZ si pro letošek vytyčil poměrně zajímavou metu. Během letošního roku by chtěl pokořit hranici 100 000 zákazníků, k čemuž by mu měla dopomoci obměna/úprava nabídky a také přidání některých novinek, o kterých vás samozřejmě bude informovat.
Optimismus nechybí ani řediteli divize ČEZ, panu Alanu Svobodovi: ''Myslím, že lze bez nadsázky hovořit o úspěchu. Více než 35 tisíc zákazníků za tři měsíce – to je velmi slušný výsledek''. ''Netajíme se tím, že naší ambicí je být největším alternativním mobilním operátorem v České republice''..
Co říkáte na nabídku a celkově na operátora Mobil od ČEZu vy, zákazníci? Je podle vás něco, na čem by měl ČEZ určitě do budoucna zapracovat? Pokud ano, podělte se s námi o vaše názory v diskuzi pod článkem.
Zdroje: cez.cz