Do soutěže se mohou zapojit všichni, kteří se se změnou ročních období rozhodnou i pro změnu operátora. „Celá soutěž by se dala ve zkratce vystihnout slovy změníte operátora, číslo vám zůstává, získáte výhodné ceny volání i SMS a navíc soutěžíte o skvělé výhry. Mobil od ČEZ je pro zákazníky atraktivní především díky nízkým cenám volání či absenci finančního a časového závazku. To jsou důvody, proč k nám zhruba v 60 % případů zákazníci přichází se svým stávajícím telefonním číslem, které je zároveň jejich primárním číslem,“ uvádí Veronika Svobodová, ředitelka produktového a segmentového marketingu ČEZ Prodej.
TIP! Mobil od ČEZu odstartoval před čtvrt rokem, jaké jsou výsledky?
Poukazuje tak na hlavní atribut soutěže. Ta je určena všem novým zákazníkům, kteří si k Mobilu od ČEZ přenesou svoje stávající telefonní číslo. Právě oni mají šanci vyhrát týdenní pobyt ve Špindlerově Mlýně pro až čtyřčlennou rodinu, elektrokolo nebo vstupenky na hudební festival Colours of Ostrava včetně ubytování. Pobyt v horách je připraven pro tři výherce, na elektrokole odjedou dva zákazníci a duo vstupenek na festival čeká celkem na pět šťastlivců.
Jarní kampaň Mobilu od ČEZ je podpořena microsite www.zmenteoperatora.cz, kde zájemci naleznou také podmínky účasti. V souvislosti s tím je připravena online kampaň. Jarní kampaň bude podpořena především mimo distribuční území ČEZ, kde lidé do poštovních schránek dostanou též informační letáky. Samotná soutěž probíhá od 1. 3. do 30. 4. 2014.
Jarní kampaň je doplněna i lamppostery, které vyzdvihují hlavní atributy služeb Mobilu od ČEZ. S touto formou komunikace se veřejnost setká zejména v Praze.
Zdroj: TZ Mobil od ČEZ