Před týdnem vstoupila Skupina ČEZ na trh mobilní telefonie. Mobil od ČEZ přinesl jako první férovou a transparentní nabídku, kdy zákazníci neplatí nic navíc. „Jsme na půli cesty mezi klasickým a virtuálním operátorem. Z obou si bereme to lepší, což ocení hlavně zákazník,“ říká Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ. Poukazuje tím na fakt, že s Mobilem od ČEZ už 3000 zákazníků platí jen za služby, které skutečně využijí. Ti, kteří od Skupiny ČEZ odebírají elektřinu či plyn, navíc čerpají dodatečnou výhodu spočívající v zasílání SMS v síti ČEZ zdarma. Tento benefit mohou poskytnout i třem svým přátelům nebo rodině.
TIP! Nový virtuál Mobil od ČEZ představen, přináší volání a data za paušál
Služby Mobilu od ČEZ jsou pružnější než běžná nabídka, která je na trhu k dispozici. „Tarif a balíčky jsme tvořili tak, jak bychom je chtěli mít nastavené sami pro sebe. Proto je Mobil od ČEZ flexibilní a maximálně férový. Tým nad Mobilem od ČEZ přemýšlel z pohledu zákazníka,“ dodává Svoboda. Své mobilní služby nabídne ČEZ celé svojí zákaznické bázi. Díky kombinaci služeb, na které jsou zákazníci zvyklí, s inovativními doplňkovými službami zdarma, mezi něž patří třeba Infolimit, který pohlídá útratu, má Mobil od ČEZ nakročeno k úspěchu. „Další týdny ukážou, že Mobil od ČEZ je výhodnou alternativou k tradičním operátorům. Jsme teprve sedm dní na trhu a odezva zákazníků je velmi dobrá,“ věří v úspěch operátora Svoboda.
Zdroj: TZ ČEZ