Na první pohled se Firefox Marketplace soustředí na jednoduchost a účelnost. Chce, aby uživatelé našli požadovanou aplikaci co nejrychleji a neměli problémy s dlouhým hledáním a nepřehledným uživatelským prostředím. Po výběru aplikace následuje klasický přesun na stránku, kde se lze o aplikaci dozvědět více a samozřejmě ji stáhnout.
TIP: Podívejte se na Firefox OS živě z Berlína.
Zatím jsou všechny položky v obchodě označeny jako Free, tedy stažitelné zcela zdarma, je ale téměř jisté, že se do vydání obchod ještě naplní placenými aplikacemi. Mozilla má stále dostatek času před vydáním a díky tomu, že má obchod již téměř hotový, může se soustředit na platební systém. Stejně jako v případě Google Play můžeme očekávat aplikace zdarma šiřitelné i placené.
Současný pohled na obchod však má posloužit pouze jako nástin toho, co v systému najdeme. Do vydání totiž může Mozilla ještě mnoho prvků změnit, vzhledem počínaje a strukturou konče.
Zdroje: slashgear.com