„Zákazníkům doporučujeme provést změny a aktivace služeb například při odjezdu do zahraničí do pátečního poledne. Pro dobíjení předplacených karet doporučujeme využít během následujícího víkendu bankomaty. Velice se zákazníkům omlouváme za dočasné snížení komfortu při změně služeb a děkujeme za pochopení,“ říká Martin Horčička, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.
Zákazníci s požadavkem blokace ztracené či odcizené SIM karty mohou během víkendu kontaktovat Linku péče o zákazníky 800 77 00 77. Ostatním požadavkům nebudeme moci během této doby vyhovět. Pro veškeré požadavky a dotazy bude Linka dostupná opět v pondělí 20. června. Internetová, Mobilní a SMS Samoobsluha bude o víkendu nedostupná.
Čtěte: Chytré telefony u Vodafone: současnost a budoucnost
Zákazníkům s aktivními předplacenými kartami doporučujeme dobíjet během víkendu přes bankomaty. Transakce zadané přes jiné dobíjecí kanály budou zaznamenány a zpracovány až po skončení plánované odstávky. Aktivaci nových SIM doporučujeme provést až po víkendu. eShop Vodafonu bude i během víkendu objednávky bez problémů přijímat, ale zpracovány a rozeslány budou až po skončení víkendu. Je proto třeba počítat s určitým zpožděním doručení zásilek. Server Vodafone park bude i během odstávky plně funkční.
zdroj: Tisková zpráva Vodafone