TIP! Přečtěte si Exkluzivně: BlackBerry Curve 9360 - první dojmy a video
Operátor Vodafone až donedávna nabízel službu BlackBerry pouze pro firemní zákazníky. Zřizovací poplatky nebyly rozhodně zanedbatelné, cena za BES tarif také ne. Vodafone však konečně přešel na nový systém, který umožňuje aktivovat služby BlackBerry také pro menší firmy a residentní zákazníky. Službu BlackBerry Internet Service si můžete u Vodafonu v samoobsluze již několik týdnů aktivovat. Více se o samotném BIS u Vodafonu dozvíte v našem článku - Vodafone spouští službu BlackBerry pro rezidentní zákazníky
Zde se zaměříme především na zveřejnění nabídky zařízení BlackBerry, která Vodafone nabízí zákazníkům se zájmem o BIS. Nečekejte žádné převratné novinky, v nabídce nalezneme pouze dva modely.
Prvním je BlackBerry Curve 8520, 2 roky starý model, který je však stále velmi oblíben. Vodafone ho nabízí bez tarifu za cenu 4 977 Kč, s minimálním měsíčním plnením (dále MMP)ve výši 2 177 Kč za něj pak zaplatíte 1 077 Kč. Pro srovnání s konkurencí - Telefonica nabízí model 8520 za základní cenu 4 895 Kč, v eshopu pak za 4 695 Kč. S MMP ve výši 2 000 Kč pak získáte model Curve 8520 za 1 Kč. T-Mobile nabízí model Curve 8520 bez smlouvy za 4 899 Kč, při MMP 2 300 Kč ho získáte za 1 Kč.
Druhým modelem, kteří si zájemci mohou u Vodafonu koupit je BlackBerry Bold 9780. Vodafone jej nabízí bez smlouvy za 10 777 Kč, s MMP 2 177 Kč jej získáte za 6 177 Kč. Opět porovnáme nabídku s konkurencí. Telefonica bez smlouvy nabízí model Bold 9780 za 10 295 Kč, při nákupu v eshopu pak 9 895 Kč. S MMP ve výši 2 000 Kč jej můžete získat za cenu 4 195 Kč. T-Mobile má základní cenu za Bold 9780 ve výši 10 299 Kč. S MMP 2 300 Kč jej můžete koupit za 4 499 Kč.
TIP! Přečtěte si náš článek Recenze BlackBerry Torch 9800: recenze kanadské dokonalosti
Vodafone tak rozhodně svou nabídkou telefonů neoslnil. Nejenže nabízí pouze dva modely, ale zároveň oba nabízí nejdráž. Chtít 1 077 Kč za model Curve 8520 při MMP 2 177 Kč je už čistá zlodějna. Myslíte si, že Vodafone zaznamená se svou strategií úspěch?