Společnost Huawei, která je i výrobcem smartphonů Honor, zveřejnila výsledky hospodaření. O úspěchu Huawei v první polovině letošního roku si můžete přečíst v našem článku. Nyní však čínská společnost zveřejnila i výsledky značky Honor, která se zaměřuje na online distribuci. Značka dosáhla významného růstu popularity s celkovými 20 miliony dodanými přístroji a tržbami v hodnotě 2,63 miliardy dolarů (cca 65 miliard korun). Díky těmto číslům tak během prvních 6 měsíců roku 2015 Honor překonal výsledky celého roku 2014.
Zatímco celosvětová poptávka po mobilních telefonech zaznamenala v prvním pololetí 2015 dle GFK jen 7% nárůst, Huawei Consumer BG s 48,2 miliony dodanými smartphony dosáhla růstu 39 %. Z toho 20 milionů činily přístroje značky Honor (vlajková loď Honor 6 Plus zaznamenala 3 miliony dodaných smartphonů).
Honor slavil úspěch také se svými marketingovými akcemi a kampaněmi. Například během akce „Honor Global Carnival“, která začátkem dubna letošního roku zahrnovala 18 zemí a regionů, se během jediného dne prodaly 2 miliony mobilních telefonů této značky v hodnotě 300 milionů dolarů (cca 7,4 miliardy korun).
Podle údajů agentury IPSOS dosáhla míra spokojenosti zákazníků Honoru v Číně 90 %, což značce zajistilo první místo v této oblasti (například Apple zaznamenal 87 %). Spokojenost zákazníků e-shop gigantu JD.COM s produkty Honor dokonce dosáhla 98 %.
Značka Honor nyní působí v 74 regionech a zemích po celém světě a v Evropě i v České republice Honor spolupracuje se silnými partnery v oblasti e-commerce jako Alza.cz, Mall.cz, CZC.cz a mnoha dalšími.
V roce 2015 se bude značka dle vyjádření Honoru nadále zaměřovat na rozvoj v zemích západní a střední Evropy i na rozvoj trhů s velkým potenciálem (Indie, Rusko). Významné investice značky budou směřovat také do Japonska. V letošním roce chce Honor prodat 40 milionů telefonů.
Zdroje: Tisková zpráva