Nově otevřená brněnská prodejna se navíc pyšní jako vůbec první prodejna v ČR zcela novým designem interiéru. Tento design bude Telefónica dále aplikovat nejen u nových prodejen, ale postupně i u prodejen současných. "Návštěvníci se tak stejně jako na pražském Chodově, kde letos na jaře Telefonica otevřela své první O2 Experience Centre, seznámí s nejnovějšími telefony či tablety a vyzkouší si je naživo ve spojení s řadou užitečných aplikací," uvedl Jan Karas, ředitel pro retailové prodejní kanály společnosti Telefónica.
Hlavním motivem nového designu prodejny je voda a led. Koncept vychází z přirozeného tvarování těchto prvků v přírodě. Důraz je kladen na precizní linie, ostré úhly, účelovou a funkční ergonomii. Novinkou je barevná kombinace - a to lesklá bílá a modročerná barva. Celý prostor působí výrazně jednodušším, vzdušným a harmonickým dojmem. Prodejna má také nový systém značení. Autorem designu je společnost Stavoconsult Praha, architekt Lukáš Vondráček.
Od 7. listopadu do 13. listopadu je navíc pro nové zákazníky, kteří si v brněnském O2 Experience Centre pořídí nový hlasový tarif řady O2 Chytrý Neon, připraven dárek v podobě poukázky ve výši 500 Kč na nákup do Galerie Vaňkovka. Závěrem můžeme zmínit, že vybudování prodejna zabralo 1800 hodin a bylo použito například 8 800 metrů kabelů, 98 kusů svítidel, 150 kusů zásuvek či 10 500 kilogramů zpracovaného materiálu.
Zdroj: TZ O2