O2 již dnes zahajuje velkou jarní kampaň, jejíž ústřední postavou jsou Goldfišák a Vydrák ze Sušice. O2 chce podle Lukáše Antoše, ředitele marketingové komunikace O2, ukázat samo sebe jako „svět neomezených možností“. Dvojice nových postav bude v zajímavých exteriérech (reklamy se natáčely v Jihoafrické republice) propagovat v reklamách různé služby O2. Jednou z těch prvních je nový koncept O2 Guru, kteří vám nejen na prodejnách trpělivě poradí se vším kolem vašeho mobilního telefonu.
Podívejte se, jak bude vypadat kampaň O2 a její ústřední postavy Goldfišák a Vydrák ze Sušice.
Součástí reklamní kampaně budou pochopitelně i televizní videospoty. Podívejte se na první z nich.
Zajímá vás, jak vypadá takové natáčení reklamní kampaně nedaleko Kapského města v Jihoafrické republice? O2 si dalo na
Co na novou kampaň říkáte a jak se vám líbí? Bude mít podle vás úspěch?
Kdyby se vás zeptali jestli můžou zdražit o 40% a pak vám 10% vrátily v reklamě a v dárečkách co by jste jim na to odpověděli?