Operátor O2 se rozhodl dnešní výpadek mobilní sítě kompenzovat tak, že za každý neuskutečněný hovor pošle prostřednictvím své firemní Nadace O2 peníze na dobročinné účely. „Částkou 600 tisíc korun podpoříme Linku seniorů, stejný obnos pošleme také Lince bezpečí. Věřím, že těmto krizovým linkám tak usnadníme jejich nelehkou, ale záslužnou práci,“ říká Tomáš Budník, generální ředitel O2, a dodává: „Všem zákazníkům mohu slíbit, že uděláme maximum proto, aby se tato výjimečná situace již neopakovala.“
„Takový dar pro nás znamená finanční pokrytí non-stop provozu Linky bezpečí na celý měsíc. Za měsíc přijmeme více než 15 tisíc hovorů, dokážeme tak pomoci tisícovkám dětí, které se na nás obrací s prosbou o naši pomoc či radu. Nadace O2 hradí celoroční telekomunikační služby Linky bezpečí, mimořádný dar nám nyní pomůže s dalšími náklady, třeba pokrýt mzdy našich konzultantů, kteří jsou na našich Linkách nepřetržitě k dispozici ohroženým dětem,“ uvedla Ivana Šatrová, ředitelka Linky bezpečí.
„Darované peníze využijeme na pomoc až šesti tisícům seniorů, kteří jsou v nouzi a obrací se na naši telefonní krizovou Linku seniorů 800 200 007. Nadace O2 je hlavním partnerem Linky seniorů už osm let a letos se nám i díky její pomoci podařilo rozšířit provoz Linky seniorů o víkendová volání. Ročně pomůžeme třiceti tisícům seniorů a také lidem, kteří o seniory pečují,“ říká Jiří Hrabě, ředitel sdružení Elpida, které Linku seniorů provozuje.
Zdroj: Tisková zpráva O2