Aktualizováno ve 12:00
Operátor nyní již hlásí, že se během dopoledních hodin podařilo všechny technické problémy opravit. Primárně se operátor soustředil na zprovoznění možnosti volat tísňové linky, neboť ani ty se SIM kartou O2 nefungovaly. Nyní by již všechny služby měly být funkční. „Velmi mě to mrzí, našim zákazníkům se omlouvám,“ říká Tomáš Budník, generální ředitel O2 Czech Republic a dodává „Uděláme současně vše pro to, aby se podobná situace, která je výjimečná, neopakovala.“
Původní zpráva
Náš operátor O2 dnes skrze své sociální sítě ohlásil výpadek svých služeb. Problémy mohou mít především zákazníci v jižních, západních a středních Čechách, přičemž problémy mohou zaznamenat také uživatelé v Praze. Potýkat se můžete s nemožností uskutečnit hovoru, případně v nemožnosti navázat datové připojení. Příčina výpadku služeb je aktuálně v šetření a technici O2 v těchto chvílí pracují na nápravě. Za vzniklé problémy se operátor omlouvá.
⚠ Aktuálně evidujeme výpadek části mobilní sítě v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy. Omlouváme se, pracujeme na tom.
— O2 CZ (@O2_CZ) 19. Srpen 2015
Zdroje: facebook.com, o2.cz