„Dříve se HTC jako společnost prezentovala sloganem „Quietly Brilliant“ (tiše dokonalé), ale to je již dávno. Byl jsem velmi mladý, ale tato slova odrážela naše aspirace a slovo tichý pro nás není příliš směrodatné. Neměli bychom tak být tišší,“ říká nový marketingový šéf společnosti HTC – Idris Mootee – a zmiňuje, že z původního sloganu chce zachovat hlavně tu část se slovem „dokonalé.“ To, podle Idrise, znamená také jistou inspiraci u své konkurence, konkrétně u Applu. Tím nechce říct, že by mělo HTC utrácet na marketingu tolik, co Apple nebo Samsung, ale hodlá čerpat z ideologie reklam od jablečné společnosti.
TIP: HTC láká na chystanou novinku One (M9)+ (6× aktualizováno)
Mootee věří, že HTC v podstatě znamená zjednodušování lidského spojování a že nejde o routery a telefony, ale o boření bariér a přibližování jednoho člověka ke druhému. To se již projevilo na televizní reklamě na nové HTC One (M9), která je s poetickým podtextem dabována americkou hvězdou Robertem Downey Jr. Podle analytiků by se mělo HTC v současnosti zaměřit hlavně na uspokojení potřeb svých současných zákazníků, kteří následně produkty této společnosti doporučí dalším lidem. Mootee s tím částečně souhlasí a hodlá se zaměřit na komunitu a skalní fanoušky značky. Mootee vidí budoucnost HTC pozitivně a my se tak máme snad na co těšit.
Zdroje: uk.businessinsider.com