Idris Mootee z HTC chce vrátit marketing společnosti ke kořenům

1

HTC již delší dobu balancuje nad hlubokou propastí. Mobilní divizi se rozhodně nedaří tak, jak by si vedení představovalo. Nově zvolený šéf marketingového oddělení Idris Mootee chce ale značku znovu oživit.

„Dříve se HTC jako společnost prezentovala sloganem „Quietly Brilliant“ (tiše dokonalé), ale to je již dávno. Byl jsem velmi mladý, ale tato slova odrážela naše aspirace a slovo tichý pro nás není příliš směrodatné. Neměli bychom tak být tišší,“ říká nový marketingový šéf společnosti HTC – Idris Mootee – a zmiňuje, že z původního sloganu chce zachovat hlavně tu část se slovem „dokonalé.“ To, podle Idrise, znamená také jistou inspiraci u své konkurence, konkrétně u Applu. Tím nechce říct, že by mělo HTC utrácet na marketingu tolik, co Apple nebo Samsung, ale hodlá čerpat z ideologie reklam od jablečné společnosti.

TIP: HTC láká na chystanou novinku One (M9)+ (6× aktualizováno)

Idris Mootee
Idris Mootee, nový marketingový šéf HTC

Mootee věří, že HTC v podstatě znamená zjednodušování lidského spojování a že nejde o routery a telefony, ale o boření bariér a přibližování jednoho člověka ke druhému. To se již projevilo na televizní reklamě na nové HTC One (M9), která je s poetickým podtextem dabována americkou hvězdou Robertem Downey Jr. Podle analytiků by se mělo HTC v současnosti zaměřit hlavně na uspokojení potřeb svých současných zákazníků, kteří následně produkty této společnosti doporučí dalším lidem. Mootee s tím částečně souhlasí a hodlá se zaměřit na komunitu a skalní fanoušky značky. Mootee vidí budoucnost HTC pozitivně a my se tak máme snad na co těšit.

Zdroje: uk.businessinsider.com

Diskuze ke článku
St
Stačilo by mít rozumnější ceny, neinovovat za každou cenu a u spousty modelů nezapomínat na různé "drobnosti" jako je slot na kartu, uživatelsky vyměnitelná baterie, čidla jasu atd.... Pak není třeba vymýšlet nějaké marketingové šílenosti.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze