HTC končí s "quietly brilliant" a chystá nový slogan

37

Tchajwanský výrobce HTC prožívá důležité, rozhodující období, ve kterém potřebuje prokázat schopnost vrátit se opět k vyšším prodejům a vyššímu zisku. Pomoci by měla agresivnější marketingová kampaň a také nový slogan.

HTC od konce listopadu loňského roku zaměstnává nového marketingového ředitele Benjamina Ho. Ten se před časem rozpovídal v rozhovoru pro deník The Wall Street Journal. Jeho společnost má prý spoustu úžasných novinek, avšak nedokáže je dost důrazně propagovat. Jeho cílem do budoucna je prý mnohem odvážnější přístup k reklamním aktivitám.

Jednou z prvních věcí, která bude v následujícím období provedena, bude změna dodatku loga. Dosavadní Quietly Brilliant by mělo nahradit něco průraznějšího. O tom, že ani další reklamní akce HTC nebudou zrovna z těch skromných, svědčí i fakt, že oproti loňsku firma vynaloží o 250% více nákladů na digitální marketing (převážně reklamy na webu) a o 100% více na tradiční marketingové aktivity (například billboardy, papírové letáky a další). V těchto nákladech bude mít mimo jiné velký podíl i prosincové oznámení HTC jako nového oficiálního sponzora fotbalové asociace UEFA.

Zdroje: intomobile.com

Diskuze ke článku
Tony
Škoda, že vždy cez prestávku LM nieje reklama na nový One tak ako to mal Samsung pri LOH2012
Roman
HTC mělo reklamu vždy lepší než výrobky. Blíže pravdě by bylo: "quietly BLIVAJZ".
Lopez
A co takhle si vypujcit slogan od domaciho vyrobce automobilu: SIMPLY NEVER!
Marek
Noo ja měl asi před dvouma rokama HTC Desire a musim říct že HTC nic moc...Jasně, na výkonu se taky podepsal tehdejší Android 2.3 Gingerbread... Ale ted po dlouhe dobe se mi libi HTC One :))

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze