HTC od konce listopadu loňského roku zaměstnává nového marketingového ředitele Benjamina Ho. Ten se před časem rozpovídal v rozhovoru pro deník The Wall Street Journal. Jeho společnost má prý spoustu úžasných novinek, avšak nedokáže je dost důrazně propagovat. Jeho cílem do budoucna je prý mnohem odvážnější přístup k reklamním aktivitám.
Jednou z prvních věcí, která bude v následujícím období provedena, bude změna dodatku loga. Dosavadní Quietly Brilliant by mělo nahradit něco průraznějšího. O tom, že ani další reklamní akce HTC nebudou zrovna z těch skromných, svědčí i fakt, že oproti loňsku firma vynaloží o 250% více nákladů na digitální marketing (převážně reklamy na webu) a o 100% více na tradiční marketingové aktivity (například billboardy, papírové letáky a další). V těchto nákladech bude mít mimo jiné velký podíl i prosincové oznámení HTC jako nového oficiálního sponzora fotbalové asociace UEFA.
Zdroje: intomobile.com