Nejedná se o nějakou funkci, jejíž spuštění by bylo otázkou některého z dalších updatů, ale spíše dlouhodobější plán, který chce udělat největší sociální síť více inteligentní a přívětivější uživatelům.
V praxi se pak v nabídce služeb objeví jakýsi „asistent soukromí“. Ten bude kontextově zkoumat fotografie určené k publikování a pokud na základně jejich analýzy jejich obsahu usoudí, že jste na nich intoxikovaní, znovu se vás zeptá, jestli souhlasíte s jejich zveřejněním, anebo vám nabídne publikaci pro užší okruh lidí, který například nezahrnuje vaše rodiče.
To všechno je součástí aktivit nazvaných jako „deep learning“. Facebook už je využil například pro rozpoznávání obličejů na fotografiích s úspěšností 97 % anebo k filtrování spamu a nevhodných příspěvků.
Zdroje: huffingtonpost.com
Mna by len zaujimalo, kolko ich stal ten system a od koho ho dostali. Mam taky tusak, ze to bolo od tajnych sluzieb ako protisluzba, ci dokonca betatest...