Tip: přečtěte si také článek - O2 v červnu: Samsung Galaxy S III, ale pouze jedna sleva
" Jsme rádi, že toto léto můžeme mladým přinést nejen osvěžení, ale i kredit na volání s přáteli. Navíc máme připraveno několik dalších příjemných překvapení. Jedním z nich je zdvojnásobení kreditu pomocí aplikace rozšířené reality na vybraných místech," říká k letní kampani Daniela Paličková, PR manažerka společnosti Coca-Cola pro Českou republiku a Slovensko.
Čtěte také - O2 má nové tarify Chytrý NEON: integrují internet i neomezené SMS
Na jedno telefonní číslo lze po dobu trvání kampaně uplatnit až 100 kódů. Získaný kredit lze zdvojnásobit prostřednictvím unikátní aplikace rozšířené reality "25kredit", která bude zdarma ke stažení z obchodů Google Play i Apple App Store. S pomocí aplikace budou uživatelé chytrých telefonů "lovit" na vybraných místech virtuální kachničky, a tím si zdvojnásobovat získaný kredit. Kachničky se budou ukrývat na více než 600 místech po celé České republice, ať už v zajímavých turistických lokalitách nebo na prodejních místech Coca-Cola a v prodejnách O2. Nejbližší místa, kde si lze zdvojnásobit kredit, uvidí zákazníci přímo v mobilní aplikaci "25kredit" .
Každý účastník akce může získat kredit ve výši až 5000 korun. Celkem bude v kampani rozdáno 20 milionů korun.