Apple se po smrti Steva Jobse neostýchá nakupovat společnosti ve velkém. Po nedávném odkoupení gigantu Beats, se nyní jablečný výrobce rozhodl vylepšit svůj mapovací software, a to díky aplikaci SpotSetter. Ta dokáže doporučit například restaurace, muzea, kina a zábavní centra podle hodnocení uživatelů sociálních sítí a pomůže vám tak vybrat to ideální místo pro strávení vašeho času. SpotSetter sbíral informace ze serverů, jako jsou Zagat, OpenTable, nebo Yelp a integroval je do jedné aplikace spolu se sociálními sítěmi Twitter, Facebook, Foursquare a Instagram.
Apple se stále snaží vylepšit svoje mapy, které se od své aktualizace v iOS 6 potýkaly s internetovými vtipálky, kteří si utahovali z nedokonalostí a chyb aplikace. A i přesto, že se aplikace od svého uvedení na iOS 6 určitě zlepšila, tak Apple neponechává nic náhodě. Aplikace SpotSetter měla přes 5 miliónů uživatelů a 40 miliónů míst v databázi. SpotSetter se totiž minulý týden dočkal ukončení své životnosti bez dalších informací, ale nyní víme, že je to kvůli odkoupení Applem a že se funkcí dočkáme v blízké budoucnosti v Apple mapách.
Zdroje: fonearena.com, techcrunch.com