Aktualizováno 17. 11. 2018
Vodafone stihl práce na aktualizaci dříve, než předpokládal. Přibližně před hodinou tak na sociálních sítích informoval o tom, že samoobsluha Můj Vodafone opět pracuje tak, jak má.
Hezké odpoledne, aktualizaci jsme dokončili. Nyní se můžete přihlásit do samoobsluhy Můj Vodafone. Děkujeme za vaši trpělivost, užívejte víkendu ????
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) 17. listopadu 2018
Původní zpráva z 14. 11. 2018
Ve dnech 16. až 18. listopadu Vodafone provede pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky. Pro její bezpečný průběh budou od pátku 20:00 do nedělního odpoledne dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. To se týká Internetové, SMS, Hlasové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Během aktualizace Vodafone doporučuje dobíjet prostřednictvím bankomatů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné. S blokací ztracené nebo odcizené SIM karty vám i o víkendu operátor pomůže na Lince péče o zákazníky.
Většina z vás se bude v pátek večer těšit na víkend, my budeme pracovat v našich systémech???????? Proto se od pátečních 20 hodin nedostanete do samoobsluhy Můj Vodafone, odstávka skončí nejpozději v neděli. Víc píšeme tady ???? https://t.co/lhfT8A2CXk
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) 14. listopadu 2018
Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv. Pokud potřebujete provést aktivace či změny služeb, Vodafone doporučuje tak učinit nejpozději v pátek do 18:00.