Samoobsluha Můj Vodafone je opět v provozu

Samoobsluha Můj Vodafone je opět v provozu
  • Ve dnech 16. až 18. listopadu Vodafone provede pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky
  • Od pátečních 20:00 do nedělního odpoledne budou dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů
  • Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv

Aktualizováno 17. 11. 2018

Vodafone stihl práce na aktualizaci dříve, než předpokládal. Přibližně před hodinou tak na sociálních sítích informoval o tom, že samoobsluha Můj Vodafone opět pracuje tak, jak má.

Původní zpráva z 14. 11. 2018

Ve dnech 16. až 18. listopadu Vodafone provede pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky. Pro její bezpečný průběh budou od pátku 20:00 do nedělního odpoledne dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. To se týká Internetové, SMS, Hlasové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Během aktualizace Vodafone doporučuje dobíjet prostřednictvím bankomatů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné. S blokací ztracené nebo odcizené SIM karty vám i o víkendu operátor pomůže na Lince péče o zákazníky.

Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv. Pokud potřebujete provést aktivace či změny služeb, Vodafone doporučuje tak učinit nejpozději v pátek do 18:00.