Ve dnech 21. až 23. února Vodafone provede pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky. Pro její bezpečný průběh budou od pátku 20:00 do nedělního večera dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. To se týká Internetové, SMS, Hlasové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Během aktualizace Vodafone doporučuje dobíjet prostřednictvím bankomatů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné. S blokací ztracené nebo odcizené SIM karty vám i o víkendu operátor pomůže na Lince péče o zákazníky.
Naše systémy čeká pravidelná údržba, aby byly s příchodem jara v plné síle🐇 Samoobsluha Můj Vodafone bude mít proto od pátečních 20 hodin nejpozději do nedělního večera odstávku. Děkujeme vám za pochopení.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) February 20, 2020
Více informací👉https://t.co/DTNFWHrq3I pic.twitter.com/JD6KhRy4AV
Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv. Pokud potřebujete provést aktivace či změny služeb, Vodafone doporučuje tak učinit nejpozději v pátek do 18:00.