Chytré hodinky zkrátka příliš netáhnou, což dokazuje statistika prodejů z minulého roku. Celkem se prodalo 21,1 milionů chytrých hodinek, z čehož 55 % (více než 11 milionů kusů) nese logo Apple (Apple Watch a Apple Watch 2). Na druhém místě je Samsung s celkovým počtem 2,4 milionů prodaných kusů. Čísla obou prodejců jsou nižší než v roce 2015, zhruba o 12 až 15 %. V roce 2015 bylo prodáno celkem 20,8 milionů kusů, což značí nárůst o zhruba 1,4 procenta.
TIP: Samsung Gear S3 míří na český trh, cena přesáhne 10 tisíc korun
V tomto světle informací nelze mluvit o nárůstu prodejů, ale o stagnaci. O chytré hodinky je víceméně stejný zájem jako v roce 2016, alespoň tedy z celkového hlediska. Za 4. čtvrtletí roku 2016 prodal Apple celkem 5,2 milionů chytrých hodinek, což je o 100 tisíc více než ve stejném období předcházejícího roku. Samsungu se dařilo méně, ve stejném období prodal 800 tisíc kusů chytrých hodinek, což je o 500 tisíc kusů méně než ve stejném období předchozího roku. Samsung by si mohl polepšit v prvním čtvrtletí roku 2017, až teprve zde se totiž promítnou prodeje nové generace chytrých hodinek Gear S3 Classic a Gear S3 Frontier.
Zdroje: strategyanalytics.com