Dragon Hills

Dragon Hills

S princeznou do křížku nechoď

Když je princezna dlouho zavřená ve věži, tak ji určitě nechcete zklamat nebo dokonce rozhněvat. To se povede jednomu nesmělému rytíři, který ji dokonce okrade. Co taková princezna v zápalu zlosti udělá? Osedlá draka a vyrazí se utkat s celou armádou těch nevděčných červů. Příběh je zabalen do zábavné hratelnosti a tuto hru byste tak rozhodně neměli minout.

Když jsem tuto hru hrál, tak jsem měl neustálý pocit, že mi něco připomíná. Pak jsem se podíval, kdo za ní stojí, tak mi to došlo. Tým Rebel Twins má totiž na svědomí také hru Aliens Drive Me Crazy, kterou jsem nějaký čas zpět recenzoval. Ona podoba je nejen v grafice, ale také v drobných detailech a fungování úrovní. Rozhodně nelze říci, že by přinášela to samé, jen si té podobnosti prostě všimnete. A jsem za to vlastně rád, protože zmiňovaná předchozí hra byla skvělá.

Dragon Hills – videorecenze

Asi do věží

Znáte ten klasický příběh – krásná princezna byla uvězněna ve věži, odkud ji musí zachránit udatný princ. Existují různé variace, Locika spouští své dlouhé vlasy, Shrek se do věže katapultuje a jindy stačí porazit draka a vyběhnout schody. Princip je ale všude stejný. Princ nebo rytíř zachraňuje princeznu z věže. Šmitec. Co se asi tak stane, když se tento archetyp poruší? Když rytíř sice přijede, ale princeznu nezachrání a místo toho ji vyloupí?

Na takovou otázku dává odpověď tato hra. A můžete si být jisti, že není nic horšího, než rozzuřená princezna, která si představovala líbánky a má smůlu. Co asi udělá? Osedlá draka a vyrazí vstříc rytířovi a celé jeho armádě. Úrovně jsou podobné v úvodu zmiňované hře. Na konci každého kola na vás čeká souboj s bossem. Když ho porazíte, tak příště budete začínat na dalším levelu. Pokud ne, tak musíte úroveň hrát znovu. Kola ovšem nejsou dlouhá a dostat se na konec není takový problém.

Dračí červ

Základem hratelnosti je plynulý pohyb z podzemí na povrch a zase zpět. Drak totiž umí dolovat v zemi a místo toho, abyste jen klouzali po povrchu, tak se můžete zabořit a krásným obloukem zase vzlétnout. To musí být naprosto plynulé a rovnou říkám, že to takové je. Problém nastane jen občas, když se postava někde zasekne a točí se na místě. Z toho se dá dostat, ale je to nepříjemné. Proti vám stanou vojáci, kteří vás chtějí zranit.

Jejich útokům musíte uhýbat, a pokud je sežerete, tak získáte nějaké zlaťáky. Boss fight funguje stejně, jen má protivník lepší arzenál a více životů. Umřít můžete také tak, že spadnete do lávy, která se v různých formách v prostředí objevuje. A to působí trochu zvláštně, když jste drak. Neměl by být drak proti lávě odolný? Tak či onak, pravidla to jsou jednoduchá. S přibývajícím levelem se bude měnit i krajina, přibude protivníků i nastražených překážek. Ty jsou občas vidět až na poslední chvíli, že nestihnete zareagovat, protože kamera se chvílemi opravdu moc přibližuje, což není vůbec příjemné.

Za zlato

Nakonec zjistíte, že není hlavním smyslem pozabíjet co nejvíc nepřátel, ale sebrat co nejvíc zlaťáků. Hra vás navíc bude odměňovat za sebrání všech mincí v řadě, což bude vyžadovat správně načasované ponoření a skok. To se pak stane vaším hlavním cílem a na tento plynulý pohyb se budete soustředit. V tom tkví ona zábava. Za zlaťáky si navíc můžete kupovat několik vylepšení, což vás také potáhne kupředu.

Dragon Hills

V první řadě je to vylepšení draka, takže získá více životů. Následně můžete kupovat princezně lepší meče, takže bude účinnější proti bossům. A nechybí ani možnost koupit si lepšího draka. Najdete tu i bonusy, které je ale potřeba prvně koupit. To bude třeba magnet na mince nebo možnost pokračovat i po smrti. Verze pro Android je ke stažení sice zdarma, ale obsahuje reklamy. Ty si za menší poplatek můžete odstranit. Stejně tak si můžete dokupovat zlaťáky.

Dragon Hills je zábavná hříčka, která je především o pohybu. Potěší také velmi milá grafika, hrdinský soundtrack a příběhové zasazení, které mě opravdu pobavilo. Oproti Aliens Drive Me Crazy zde nejsou tak nápadité souboje s bossy a postupování po úrovních vychází ze stejného konceptu, ale i tak za to hra stojí a při chvílích nudy bude sloužit skvěle. Je to ale především „běhačka“, ve které se prostě snažíte dojít co nejdál.

Stáhnout Dragon Hills

Google Play (zdarma) App Store

80%