Google Pixel

Google Pixel

Telefon dvou tváří
17

Po krátkém období tu máme další recenzi Pixelu, tentokráte ale toho menšího. Nová éra telefonů od Googlu slibuje to nejlepší, co může trh nabídnout, a sice nejvýkonnější hardware zabalený do těla z prémiových materiálu, který má být podtržen Pixel Launcherem a dalšími novinkami. Jaké jsou naše dojmy z Pixelu? A znamená to pro Google posun vpřed?

Fotoaparát: fotomaniak

Silnou stránkou Pixelu je bezpochyby fotoaparát, na který se ze všech stran pějí ódy. Nutno dodat, že se vůbec nedivíme – Pixel je jeden z nejlepších fotomobilů současnosti hravě se rovnajíc iPhonu 7. Fotoaparát s 12,3megapixely se senzorem od Sony vytváří pěkné a ostré snímky za denního světla a nejen za něj. Také v noci si můžete vychutnat solidní detaily s nízkou úrovní šumu. Nevýhodou je absence optické stabilizace, kterou byste již očekávali. Přední kamera vám nabídne rozlišení 8 megapixelů a i ta má své neoddiskutovatelné kvality. Fotky jsou dynamické a rozsah záběru je dostatečný.

Google Pixel

TIP: Testujeme Google Pixel: fotí výborně a vyrovná se iPhonu 7

Videa vám Pixel dovolí natáčet až ve 4K rozlišení při 30 FPS a i ta budou patří k těm povedeným. Stejně jako u Pixelu XL je k dispozici i slow-motion video se 120 nebo 240 FPS. Pixel také nabídne rozšířené možnosti nastavení. V základu si samozřejmě můžete vybrat režim blesku či nádech barev dle okolního světla. Nastavit si můžete i různé druhy mřížek či HDR+, kdy snímač nafotí více snímků, které pak poskládá do jednoho. Fotografie pak budou ještě detailnější. Oceňuji také přehledné nastavení aplikace Fotoaparát, díky kterému máte vše na dosah a nastavení je mimořádně jednoduché. Ryze manuální režim však chybí.

Fotografie z různých podmínek
Noční snímky
Fotografie z přední kamery