Reklama šířená skrze Facebook je pro mnohé inzerenty velmi důležitá. Sociální síť je velmi populární napříč celým světem a tím se zásadně zvyšuje dosah reklamních sdělení. Ať už jde pouze o status či rovnou video. A právě v případě videí Facebook inzerentům neposkytoval správné zpětné údaje. Největší problém se týká průměrné délky sledovaného videa, kterou Facebook zásadně nadhodnocoval, což společnost již sama přiznala a omluvila se. Dle některých informací měla být čísla nadhodnocena až o závratných 80 %.
TIP! Facebook zvýšil tržby o 59 %, má 1,65 miliardy aktivních uživatelů
Jak se takové pochybení mohlo přihodit? Facebook ve své metodice zcela opomíjel uživatele, kteří video sledovali po dobu méně než tří vteřin. Díky tomu zásadním způsobem narůstala průměrná délka sledování každého videa, protože diváci, které video (reklama) nezaujalo, byli opomíjeni. Špatná čísla Facebook uváděl zhruba dva roky, avšak oznámil, že chyba byla v současné době již opravena. Nově Facebook zavádí měření dle poměru sledovaného času k celkovému počtu přehrání videa.
Stáhnout Facebook
Zdroje: facebook.com, bbc.com
Tú chybu ste zabudli dať do úvodzoviek :)