Vodafone se (vcelku po právu) může pochlubit. Za posledního půl roku totiž obohatilo jeho řady hned 41 tisíc nových zákazníků. Uživatelská základna se tak konečně vzpamatovává z odlivu, který Vodafone prožíval v předchozích dvou letech.
Tyto výsledky jsou důkazem toho, že naše strategie zaměřená na špičkovou zákaznickou péči a rychlý mobilní internet, je úspěšná. Vodafone v posledních dvou letech intenzivně investoval do výstavby 4G sítě. Celkové investice v České republice za toto období přesáhly 5 miliard korun, říká Balesh Sharma, generální ředitel Vodafone Czech Republic.
Bez zajímavosti jistě není ani fakt, že Vodafone nyní provozuje více než 3 000 jednotlivých 4G vysílačů, jeho důraz na pokrytí oblastí mimo velkoměsta nemusíme ani připomínat. Vodafone v tuto chvíli nabízí svůj rychlý internet (Turbo Internet, respektive kombinaci LTE a 3G sítí) 97 % populace na 87 % území České republiky. A to už jsou poměrně slušná čísla. Vodafone ale nezahálí, rozšiřuje pokrytí 4G signálem v regionech, daří se mu prodávat každým měsícem více a více zařízení, která podporují technologii 4G.
Nepřehlédněte: Vodafone v červnu: Huawei P8, LG G4 a další zajímavé novinky
Pro operátora je jistě potěšující informací také to, že v březnu 2015 podporovalo 4G přibližně 80 % všech mobilních zařízení, která si zákazníci u Vodafonu pořídili. I zde je tedy vidět dobrá marketingová základna společnosti, která vcelku povedenými reklamami snaží nenásilně edukovat tuzemské zákazníky. A co vy? Jak jste spokojení s Turbo Internetem od Vodafone?
Zdroje: Tisková zpráva Vodafone