Zatímco před rokem byl podíl prodaných chytrých telefonů u Vodafonu 50%, nyní převyšuje 80%. Pro dvě třetiny zákazníků je však při přechodu na nový telefon nejdůležitější zachovat všechny kontakty z původního přístroje.
„Vycházíme vstříc i zákazníkům konkurence. Pokud přijdou na naši prodejnu, Vodafone experti jim poskytnou kompletní podporu stejně jako zákazníkům Vodafonu,“ říká Pavel Kuhn, Senior manažer marketingu.
Vodafone experti pomohou zákazníkům také s výběrem vhodného telefonu, nastavením všech jeho funkcí a nainstalováním vhodných aplikací. V prodejnách jsou také připraveny datové koutky, kde si zákazníci mohou pohodlně vyzkoušet mobilní připojení k internetu od Vodafonu a experti jim pak pomohou vybrat vhodný datový tarif. Vodafone experti budou zákazníkům k dispozici také nonstop na telefonu.
Na adrese www.vodafone.cz/experti zákazníci od zítřka najdou veškeré potřebné informace o nastavení telefonu a nových datových službách a mohou si zde také sjednat schůzku s Vodafone expertem ve svém městě.
Vodafone experty podpoří také kampaň, která startuje 16. dubna. Vodafone tak zřetelně reaguje na projekt O2 Guru, který startoval v minulém roce a přinesl do poboček operátora experty, kteří zadarmo pomohou zákazníkům. Projekt O2 Guru se v dubnu a květnu dočkává velkého rozšíření a speciální poradci se budou nacházet na více než 120 prodejnách a nabízí podobné služby, jako nyní oznamovaná novinka Vodafone.
Zdroje: TZ Vodafone