Vodafone zaktualizuje systémy, přes víkend nepůjdou samoobsluhy

2

Náš nejmladší operátor Vodafone provede o víkendu 30. srpna – 1.září 2013 pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky. Pro její bezpečný průběh budou od pátku 18:00 do nedělního večera dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů.

To se týká Internetové,Mobilní, SMS, Hlasové Samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Na běžný provoz sítě, tj. na hlasové, textové a datové služby nebude mít aktualizace žádný vliv. Pravidelné aktualizace technologických systémů umožňují Vodafonu přinášet zákazníkům nové zajímavé služby a technická řešení.

„Zákazníkům doporučujeme provést změny a aktivace služeb do pátečního poledne. Velice se zákazníkům omlouváme za dočasné snížení komfortu při změně služeb a děkujeme za pochopení,“ říká Petr Smutný, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.

Blokace SIM karet:

Zákazníci s požadavkem blokace ztracené či odcizené SIM karty mohou během víkendu kontaktovat Linku péče o zákazníky 800 77 00 77. Ostatním požadavkům nebudeme moct během této doby vyhovět. Kontaktovat nás však můžete hned následující pracovní týden.

Dobíjení:

Během víkendu doporučujeme dobíjet prostřednictvím bankomatů, dobíjecích terminálů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné.

eShop a Vodafone park:

eShop Vodafonu bude i během víkendu objednávky bez problémů přijímat, ale zpracovány a rozeslány budou až po skončení aktualizace. Je proto třeba počítat s určitým zpožděním doručení zásilek. Server Vodafone park bude i během odstávky plně funkční.

Zdroj: TZ Vodafone

Diskuze ke článku
RUMcajz
Tak nejak jsem si nevsim, ona nekdy samoobsluha funguje?
Myčoken
"Velice se zákazníkům omlouváme za dočasné snížení komfortu" ...
Někdy mám pocit, že jednotka dočasnosti u Vodafonu je jeden FURT

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze