Vodafone klade důraz na kvalitní péči o své zákazníky a míra jejich spokojenosti se za poslední čtvrtletí dle operátora výrazně zvedla. „Pro zákazníky ve firemním segmentu rozšiřujeme standardy osobní péče a tento přístup nese své ovoce,“ říká k dosažení významného milníku Petr Ryska, viceprezident Vodafonu pro firemní zákazníky. Vodafone před nedávnem rozšířil svou podnikovou nabídku také o službu OneNet Express, která přináší základní konvergované řešení i do menších firem.
„Po vypršení smlouvy s bývalým poskytovatelem bezdrátových služeb u nás mezi třemi tuzemskými operátory jasně zvítězil Vodafone. Jeho přístup k nám i cena nabízených služeb byly daleko před konkurencí,“ říká Jiří Kojzar ml. z firmy NAPA TRUCKS spol. s r. o, držitel milionté firemní SIM karty. Společnost NAPA TRUCKS vznikla v roce 1998 jako autorizovaný dealer a servisní partner nizozemské značky vozidel DAF. Od roku 2011 se věnuje i prodeji a servisu vozů značky TATRA. Firma působí v několika regionech České republiky a zajišťuje také prodej a servis přípojné techniky, měření emisí či službu Toll Collect.
TIP! Vodafone spouští novou verzi e-shopu upravenou i pro mobily a tablety
Rostoucí spokojenost nejen firemních zákazníků Vodafonu vychází z neustálého zkvalitňování nabízených služeb. Firmy oceňují zejména možnost řešit veškeré záležitosti s jediným člověkem nebo stále se rozšiřující datové pokrytí sítěmi LTE.
Vodafone těží také z vynikajícího zázemí pro rozvoj služeb Machine to Machine (M2M), tj. automatické komunikace zařízení a systémů bez potřeby obsluhy. Skupina Vodafone byla třikrát oficiálně vyhlášena světovým lídrem právě v oblasti M2M. Zasloužila se o to nejen vysokým počtem M2M SIM karet, ale také vysokou mírou inovativních produktů, špičkovým globálním pokrytím a nadstandardní úrovní poskytovaných služeb.
Zdroj: TZ Vodafone