Můj Vodafone s o 40 % nižším počtem stránek je plně responzivní, a rozhraní se tak přizpůsobí mobilním telefonům, tabletům i větším obrazovkám. Takto rozsáhlá zákaznická služba v responzivním designu je dle operátora ve střední Evropě unikátní. K dispozici je od pátku 28. února 2015.
TIP! Vodafone slaví 15 let, připomeňme si nejdůležitější milníky
Míra využití samoobsluhy přes mobilní telefony meziročně vzrostla o 132 %. Za poslední rok se na muj.vodafone.cz přihlásilo 90,2 % všech paušálních zákazníků. Za poslední rok vzrostl počet uživatelů, kteří řeší svoje zákaznické požadavky přes mobilní internet, o 41 %.
„Vnímáme aktuální trendy v tvorbě webových aplikací a snažíme se jim co nejlépe vyhovět. Nová verze samoobsluhy je založena především na zpětné vazbě od našich zákazníků,“ říká Peter Baláž, manažer online péče Vodafonu. „Moderní design a jasnější obsah klientům výrazně usnadní nastavení tarifu i platby za další služby.“
V nové responzivní verzi samoobsluhy Vodafone snížil počet stránek o 40 % a zjednodušil orientaci v prostředí a správu služeb. Po přihlášení ihned vidíte přehled těch nejdůležitějších informací včetně aktuální útraty a dlužné částky. Stará mobilní samoobsluha pod adresou ms.vodafone.cz již nebude funkční.
Zdroj: TZ Vodafone