Aktualizováno - 10:55
Vodafone na svém Facebooku vydal zprávu, která objasňuje dopolední problémy: "Od 8:40 došlo ke snížení kapacity příchozích hovorů do sítě Vodafone. Mezi 9:00 a 9:50 příchozí hovory do naší sítě nefungovaly vůbec. Krátce před desátou se začala kapacita rychle obnovovat a po desáté hodině se již většina příchozích hovorů do naší sítě uskutečňovala. Odchozí hovory do jiných sítí probíhají celou dobu bez komplikací. Zákazníci, kteří se mezi 8:40 a 9:50 přemístili na delší vzdálenost, mohli zaznamenat potíže i s datovými a SMS službami. Kapacitu sítě stále navyšujeme, zákazníci už by měli komplikace zaznamenat jen v minimální míře. Pokud u někoho přetrvávají, doporučujeme vypnout a zapnout telefon. Všem, kteří potíže zaznamenali, se velice omlouváme."
Původní zpráva
Sám Vodafone vydal prostřednictvím svého profilu na Facebooku prohlášení: „Dobrý den, momentálně se někteří zákazníci mohou setkat s omezenou kapacitou sítě. Intenzivně pracujeme na nápravě. Hned jak budeme mít další informace, ozveme se. Všem zákazníkům, kterým to způsobuje komplikace, se velmi omlouváme.“ Problémy se údajně týkají pouze příchozích hovorů, odchozí by měly fungovat. Problémy jsou hlášeny v Praze, Olomouci, Ostravě, Nymburku, Hodoníně či Novém Jičíně. Někteří uživatelé hlásí rovněž problémy s datovými přenosy.
Po desáté hodině se situace na některých místech začala údajně zlepšovat. Vodafone rovněž vydal aktualizace ke svému výše zmíněnému příspěvku: "Stovky zákazníků, kteří se setkali s omezenou kapacitou sítě, mohou již využívat i volání do sítě Vodafone. Prosím, pokud u vás závada stále přetrvává, zkuste vypnout a zapnout telefon. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za komplikace, o odstranění budeme informovat". Odzkoušen máme Vodafone v Liberci, kde se výpadek prozatím nevyskytl. Fungují hovory i datové přenosy. Máte-li Vodafone, setkali jste se dnes dopoledne s výpadkem signálu?