„Zákazníkům doporučujeme provést změny a aktivace služeb do pátečního poledne. Velice se zákazníkům omlouváme za dočasné snížení komfortu při změně služeb a děkujeme za pochopení,“ říká Jiří Pluháček, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.
Pokud byste potřebovali SIM kartu zablokovat, například z důvodu odcizení, můžete využít Linku péče o zákazníky na telefonním čísle 800 77 00 77. Ostatní požadavky nebudou moci být během víkendu zpracovány. Internetová, Mobilní, Hlasová, SMS Samoobsluha a aplikace Můj Vodafone bude o víkendu nedostupná. Kontaktovat operátora můžete následující pracovní den, tedy v pondělí 5. listopadu, kdy již vše poběží tak, jak má.
Vlastníte-li předpalcenou kartu, doporučuje Vodafone dobíjet během víkendu prostřednictvím online dobití pomocí platební karty, přes bankomaty nebo dobíjecí terminály. Transakce zadané přes jiné dobíjecí kanály budou zaznamenány a zpracovány až po skončení plánované odstávky. Aktivace nových SIM karet je lepší nechat až na pondělí.
eShop Vodafonu bude i během víkendu objednávky bez problémů přijímat, ale zpracovány a rozeslány budou až po skončení aktualizace. Je proto třeba počítat s určitým zpožděním doručení zásilek. Server Vodafone park bude i během odstávky plně funkční.