„Neustále se snažíme naše služby zlepšovat, pravidelné aktualizace jsou tedy nezbytné. Zákazníkům se za dočasné pozastavení některých funkcí velice omlouváme a zároveň bychom jim chtěli poděkovat za pochopení,“ říká Jiří Pluháček, jenž za realizaci listopadové aktualizace systémů Vodafonu zodpovídá.
TIP! Vodafone představuje nové balíčky pro předplacené karty
Odstávka začne v pátek 7. listopadu v 18 hodin a potrvá až do nedělního večera, kdy budou všechny služby a funkce opět plně dostupné. Zákazníci nebudou moci dobíjet Vodafone karty přes kupony, internetovou stránku a Samoobsluhu, alternativami pro dobíjení budou bankomaty, platební terminály anebo internetové bankovnictví. Dalších služeb se odstávka nijak nedotkne.
Zdroj: TZ Vodafone
Zlatá Oskarova samoobsluha. Jednoduchá, přehledná, rychlá. Vodafon pokazil, co se snad ani pokazit nedalo, a každá další aktualizace situaci jen zhoršuje. Typická ukázka zbytečné manažerské "práce". Tohle je jeden z důvodů, proč se k nim nevrátím. I když, jak teď zjišťuji, T-Mobile není o moc lepší. Firmy snad místa klíčová pro styk se zákazníky záměrně svěřují naprosto nekompetentním lidem.