T-Mobile má své Kouzelné úterky, O2 má svoje O2 Extra, ale červený operátor dosud svůj vlastní opravdový věrnostní program neměl. To se nyní mění a Vodafone přichází s novinkou nazvanou Vodafone Menu. Jedná se o věrnostní program s exkluzivními nabídkami třetích stran pouze pro klienty Vodafonu. Z velké části se jedná o slevy na nákup zboží, ubytování v hotelích, fitness nebo dovolené. Nechybí ale například slevy na kulturní akce (Národní divadlo), pojištění, nebo předplatné periodik. Vše si navíc můžete upravit k obrazu svému a nechat si zobrazovat pouze ty nabídky, které vás zajímají.
Jak se registrovat?
Nový věrnostní program je dostupný na adrese http://menu.vodafone.cz, kde stačí zadat své telefonní číslo, načež vám přijde registrační SMS s přístupovými údaji. Poté si jen zvolíte oblasti nabídek, které vás zajímají (sport, dovolená a podobně), zadáte své PSČ, aby vás neobtěžovaly nabídky z druhého konce republiky, a můžete novou službu využívat. Při našem prvním přihlášení ale službu provázely problémy a odezva po zadání telefonního čísla a úmyslu registrovat se byla opravdu velmi dlouhá.
Pokud máte účet na Vodafone Park, je přihlášení jednodušší. Po přihlášení do Vodafone Parku se vám totiž objeví nová záložka Vodafone Menu a do věrnostního programu se dostanete rovnou tímto způsobem, bez potřeby autentizace přes SMS.
Jak to funguje?
Na stránkách Vodafone Menu si prohlédněte nabídky, které si pro vás Vodafone připravil, a pokud vás nějaká zaujme, můžete si nechat poslat SMS kupón, který posléze ukážete na pokladně/recepci při placení nebo kód z SMS zadáte na internetu do případného formuláře pro uplatnění slevy. U některých nabídek však možnost nechat si zaslat SMS chybí a zástupce daného subjektu vás kontaktuje po projevení zájmu sám. Menu nyní obsahuje průměrně cca 15-30 nabídek (např. Grand Optical, GolfProfi, Bluestyle, Mazda, Holmes place, Merrel, Teva, Nikon, Eta a další). Vodafone navíc slibuje, že bude nabídky pravidelně obměňovat a doplňovat. Vodafone vám navíc na základě vaší registrace může zasílat SMS zprávy s novými nabídkami z dané oblasti, kterou jste v nastavení zaškrtli.
Nabídka slev je už na začátku poměrně pestrá a troufám si říct, že si každý vybere oblast, ze které se mu bude určitá nabídka hodit. V současné době je nabídka například při porovnání s O2 rozhodně bohatší, různorodější a zajímavější. Bude zajímavé sledovat, jak se bude nový věrnostní program Vodafone rozvíjet a jak na něj případně zareagují konkurenti.
A co vy, už jste vyzkoušeli nový věrnostní program? Jak jej hodnotíte a jaké s ním máte zkušenosti?