Vodafone Menu: operátor spustil věrnostní program se slevami

5

Vodafone přichází po vzoru dalších operátorů se speciálními nabídkami a slevami pouze pro své zákazníky. Nový věrnostní program s názvem Vodafone Menu obsahuje nyní ke třicítce nabídek a operátor slibuje, že vybere přesně ty, které vás zajímají. Nový věrnostní program jsme vyzkoušeli a vy se můžete podívat, jak vypadá a jak funguje.

T-Mobile má své Kouzelné úterky, O2 má svoje O2 Extra, ale červený operátor dosud svůj vlastní opravdový věrnostní program neměl. To se nyní mění a Vodafone přichází s novinkou nazvanou Vodafone Menu. Jedná se o věrnostní program s exkluzivními nabídkami třetích stran pouze pro klienty Vodafonu. Z velké části se jedná o slevy na nákup zboží, ubytování v hotelích, fitness nebo dovolené. Nechybí ale například slevy na kulturní akce (Národní divadlo), pojištění, nebo předplatné periodik. Vše si navíc můžete upravit k obrazu svému a nechat si zobrazovat pouze ty nabídky, které vás zajímají.

Přihlášení do Vodafone Menu

Jak se registrovat?

Nový věrnostní program je dostupný na adrese http://menu.vodafone.cz, kde stačí zadat své telefonní číslo, načež vám přijde registrační SMS s přístupovými údaji. Poté si jen zvolíte oblasti nabídek, které vás zajímají (sport, dovolená a podobně), zadáte své PSČ, aby vás neobtěžovaly nabídky z druhého konce republiky, a můžete novou službu využívat. Při našem prvním přihlášení ale službu provázely problémy a odezva po zadání telefonního čísla a úmyslu registrovat se byla opravdu velmi dlouhá.

Pokud máte účet na Vodafone Park, je přihlášení jednodušší. Po přihlášení do Vodafone Parku se vám totiž objeví nová záložka Vodafone Menu a do věrnostního programu se dostanete rovnou tímto způsobem, bez potřeby autentizace přes SMS.

Nabídka slev je opravdu bohatá

Jak to funguje?

Na stránkách Vodafone Menu si prohlédněte nabídky, které si pro vás Vodafone připravil, a pokud vás nějaká zaujme, můžete si nechat poslat SMS kupón, který posléze ukážete na pokladně/recepci při placení nebo kód z SMS zadáte na internetu do případného formuláře pro uplatnění slevy. U některých nabídek však možnost nechat si zaslat SMS chybí a zástupce daného subjektu vás kontaktuje po projevení zájmu sám. Menu nyní obsahuje průměrně cca 15-30 nabídek (např. Grand Optical, GolfProfi, Bluestyle, Mazda, Holmes place, Merrel, Teva, Nikon, Eta a další). Vodafone navíc slibuje, že bude nabídky pravidelně obměňovat a doplňovat. Vodafone vám navíc na základě vaší registrace může zasílat SMS zprávy s novými nabídkami z dané oblasti, kterou jste v nastavení zaškrtli.

Nabídka slev je už na začátku poměrně pestrá a troufám si říct, že si každý vybere oblast, ze které se mu bude určitá nabídka hodit. V současné době je nabídka například při porovnání s O2 rozhodně bohatší, různorodější a zajímavější. Bude zajímavé sledovat, jak se bude nový věrnostní program Vodafone rozvíjet a jak na něj případně zareagují konkurenti.

A co vy, už jste vyzkoušeli nový věrnostní program? Jak jej hodnotíte a jaké s ním máte zkušenosti?

Diskuze ke článku
eF
To mi neprijde jako vernostni program, ale jako varianta na slevomaty.
D.Goldstain
Je absurdni.. Misto toho aby dali klientovi nízkou cenu volání (respektive svych sluzeb), nabidnou mu neco co nechce. To je jak udelat ze zakazniku blccee toz umi operatori v CR obstojne :-)
danteantik
nechápu tydle reakci.... já to vítám! jsme s Vdf spokojen a když dostanu ještě něco navíc, rozhodně to neodmítnu. O Vánocích jsem takhle uštětřil 4000 na foťáku. Aspoň ta snaha se cení;o)
plechi
Hm, sleva 10% na sortiment obchodu, který je o 15% dražší než je běžné, je opravdu věrnostní sleva ...

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze