Plánovaná aktualizace se týká systémů internetové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone, hlasové a SMS samoobsluhy, služeb operátorů na call centrech a prodejců na pobočkách. Na fungování sítě nebude mít odstávka žádný vliv, omezena bude pouze část služeb v zákaznických systémech, například aktivace nových produktů nebo dostupnost vyúčtování.
„Zákazníkům doporučujeme provést případné změny a aktivace služeb do pátečního poledne. Za dočasné snížení komfortu se předem omlouváme, pravidelná technická aktualizace systémů je bohužel nutná,“ říká Lukáš Krolák, který je zodpovědný za aktualizaci systémů.
Odstávka služeb se dotkne jak nefiremních zákazníků, tak firemní a OneNet klientely. Během aktualizace bude možné na lince 800 77 00 77 blokovat ztracené nebo odcizené SIM karty. Dobíjení předplacených karet přes kupóny a online v internetové obsluze Můj Vodafone nebo na webových stránkách společnosti nebude možné. Ostatní dobíjení přes bankomat, terminály Sazky apod. budou funkční. Prodej přes Vodafone eShop bude funkční, objednávky budou sbírány a dokončeny po ukončení aktualizace systémů. Bez omezení provozu zůstanou také služby Vodafone parku.
Zdroje: Tisková zpráva