O2 dočasně snížilo roamingové ceny v Evropské unii a celou akci propaguje tak, že v podstatě i za hranicemi České republiky voláte za stejné peníze, jako doma. Z Evropy se tak dle operátora stalo #Velkocesko. #Velkocesko se stalo také hlavním motivem právě spuštěné letní online kampaně O2, jejímž ústředním tématem je objevování českých prvků napříč #Velkočeskem. „Hlavní postavou kampaně je Jakub Mitas, tvůrce internetového pořadu Swajp, který o prázdninách postupně procestuje sedm velkočeských metropolí, jako jsou například Barcelouny, Kokořím a nebo Splitoměřice, v nichž bude hledat prvky odkazující nějakým způsobem na naši mateřskou Českou republiku. Ty následně natočí na video, o které se s ostatními uživateli podělí na webu www.o2.cz/velkocesko,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel pro online v O2. Obdobným způsobem se do kampaně zapojí také sedm bloggerů a vloggerů. Ti budou publikovat obsah z navštívených měst na svých kanálech.
Soutěžit může každý
Zároveň s online kampaní startuje také soutěž na Instagramu. Každý, kdo se při své zahraniční cestě vyfotí s gestem „V“ a bude fotku s hashtagem #Velkocesko sdílet přes Instagram, bude automaticky zařazen do soutěže. Porota pak ve třech kolech v období od 7. července do 31. srpna vybírá nejoriginálnější fotku a jejího autora odmění LTE telefonem Huawei P8 Lite a dvěma zpátečními jízdenkami od Eurolines. Prvních třicet soutěžících v každém kole získá jako bonus vytištěnou soutěžní fotografii v Polaroid stylu.
Zdroj: Tisková zpráva