Vánoce u T-Mobile: úspěšné reklamy a nárůst prodeje smartphonů

4

T-Mobile se dnes ve své tiskové zprávě pochlubil úspěšnými Vánocemi. Vyzdvihl například svou reklamní kampaň se Zadarem nebo zvýšení prodeje chytrých telefonů o 105 %.

T-Mobile: nový tarif Bav se pro všechny od 6 do 26 let

„Jsme velice rádi, že vánoční kampaň u zákazníků bodovala, snažíme se jim přinést to nejlepší,“ říká Dana Tomášková, ředitelka marketingu pro rezidentní segment, a dodává: „Věřím, že naši příznivci ocení nejen spoty, ale s radostí využijí i prodloužené nabídky.“

Počet zhlédnutí vánočních spotů na YouTube dosáhl 10,5 miliónu lidí. Největší úspěch sklízelo video „Pojď mi hop“ s 1,8 milionem zhlédnutí. V těsném závěsu za ním pak na pomyslném žebříčku stojí „Zadarovy lyže“ a „Kurýr“, které vidělo shodně po 1,7 miliónu lidí. Avšak ani vánoční microsite nezůstala bez povšimnutí, navštívilo ji rovných 825 tisíc zákazníků, což je oproti loňsku nárůst o 38 %.

Vánoční kampaň se Zadarem se T-Mobilu povedla

Vánoční nabídka se zákazníkům líbila, o čemž svědčí i čísla. Počet klientů u tarifů S námi se díky nabídce Volejte zadara zdvojnásobil na více než 200 000 uživatelů. Zadara v rámci největší sítě aktuálně volají zejména stávající zákazníci, kteří mohli výhodu získat na 3 měsíce. Klienti, kteří do vybraných tarifů prodloužili své stávající smlouvy, nebo si je nově aktivovali, pak užívají této nabídky 12 měsíců.

Stranou nezůstali ani zákazníci předplacených služeb, které zaujala nabídka volání za 2,50 Kč/min do všech sítí. Od listopadu se tak téměř zdvojnásobil počet zákazníků v programu Našim za dobití. V tuto chvíli si odměnu za dobití vychutnává více než 600 tisíc zákazníků. T-Mobile chce vyjít klientům vstříc a atraktivní sazbu v rámci programu zachová i nadále.

Nárůst uživatelů zaznamenaly i tarify Internet na cesty, které byly v rámci vánoční nabídky zlevněny o 25 %. Prodej v listopadu a prosinci vzrostl o 102 % ve srovnání s měsíci předešlými. Pro velký zájem zůstane toto připojení k internetu v akci až do konce ledna 2013.

Nejprodávanějším telefonem byl Samsung Galaxy S III mini

Vánoce již tradičně nahrávají i prodeji samotných mobilů. T-Mobile zaznamenal nárůst prodeje smartphonů o 105 % oproti přecházejícím obdobím. Největší poptávka byla po telefonech zahrnutých v reklamní kampani. Jejich prodej se zvedl na šestinásobek, přičemž nejžádanější v rámci letošních Vánoc byl Samsung Galaxy S III mini. T-Mobile jej proto ponechal za zvýhodněnou cenu až do konce ledna, a navíc nabídku rozšířil o další zajímavé chytré kousky, jako například Samsung Galaxy S III.

Zdroj: TZ T-Mobile

Diskuze ke článku
Myčoken
Souhlasím, reklamy T-Mobile byly zábavné. Žádný produkt od T-Mobile mně však nepřijde tak výhodný, abych si ho pořídil ...
Lumpy25
Dobrý den, ale T-Mobile nemá telefon Samsung Galaxy S3 mini v nabídce, proto asi nebyl nejprodávanejsi....
Není se čemu divit
Samozřejmě, že se jim zvedly prodeje smartů, když mezi ně počítají i mobily s uzavřeným OS. Měly tak do nedávana označený StarIII a nyní tam počítají Nokia Asha.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze