Mobilní reklamní společnost JumpTap nashromáždila informace a data z 83 milionů chytrých telefonů rozesetých po padesáti státech v USA. Z této statistiky vzešly zajímavé a mnohdy i paradoxní detaily. Zatímco na severovýchodě se lidé přiklánějí k bujaré marketingové strategii Steva Jobse, zatímco na jihozápadě mají mezi domácími mazlíčky zeleného Androida.
Najdou se samozřejmě i výjimky potvrzující pravidlo. Například Pennsylvánie, Ohio a New Jersey jsou blíže Androidu, zatímco Louisiana či Havaj hlasují pro nakousnuté jablko. Zcela dle předpokladu pak fungují státy zaměřené na business a aktivní životní styl. Tam je totiž v kurzu pracant z řad BlackBerry, stejně jako v technologicky méně vyspělých státech, např. Dakotě. Překvapením je dominance Androidu i v domovském státě Applu - Kalifornii, kde lze obecně zahlédnout opravdu velmi velké množství lidí nosící telefon s nakousnutým jablkem ve znaku.
Ne vše je tak černobílé
A jak už bývá zvykem, najdou se i zcela neutrální území. Mnohem vtipnější jsou ale nesrovnalosti, mezi které patří například stát Washington, kterému vládne Android, zatímco má ve státě sídlo Microsoft, tvůrce Windows Phone 7. Společnost JumpTap také dodává, že ačkoliv má Android v USA větší podíl užívání, u iOS zase více lidí kliká na reklamy.
Zdroje: phonearena.com, intomobile.com