„Zájem našich zákazníků o využívání dat prudce narůstá, nicméně stále existuje nemalé procento těch, kteří mají z těchto služeb obavy kvůli nedostatečné kontrole nad vyúčtováním,“ říká Milan Hába, ředitel řízení kategorie a produktů T-Mobile, a dodává: „Po zavedení nového způsobu aktivace dat již k takovým obavám nebude žádný důvod – alespoň ne u T-Mobile.“
TIP! T-Mobile v červnu: měsíc bez novinek a s menším množstvím slev
Zákazník se po otevření prohlížeče v mobilním zařízení dostane automaticky na aktivační stránku, kde si může zvolit ze základních možností: koupit denní balíček či koupit měsíční balíček. Pokud se nerozhodne pro žádnou z nich, k aktivaci jeho datových služeb (a tedy ani platbě za ně) nedojde.
Aktivační stránka se bude zobrazovat jen v případě, že zařízení klienta bude připojeno k mobilní síti T-Mobile a zákazník si ve svém chytrém telefonu otevře webový prohlížeč, aniž by měl v daný okamžik aktivní datové služby.
Zdroj: TZ T-Mobile
Mám od T-Mobilu 300 MB a stačí mi to maximálně na týden...a to nic nestahuju, jenom prohlížení a nějaké sdílení!!! Jenom rýžujou LOVE! Kdo chce přes data tahat, tak ať si připlatí...ale pro normální lidi, co chodí dost na web, je 300 MB měsíčně MÁLO!!!!!