Online fakturu nyní využívá více než 85 % paušálních zákazníků Vodafonu. Od 25. července začne Vodafone na vyžádání zasílat vyúčtování zdarma i prostřednictvím e-mailu. Tištěnou fakturu bude možné využívat i nadále, ale od 20. srpna pouze za poplatek. Všichni zákazníci, jichž se změna týká, o ní budou v průběhu července informováni.
Zpoplatnění se nevztahuje na zákazníky zákazníky se ZTP (využívající Zvláštní tarif Vodafonu) a zákazníky starší 65 let.
Jak se zákazníci zdarma dozvědí o výši vyúčtování:
- každý měsíc pomocí automaticky rozesílané SMS obsahující jak částku, tak potřebné fakturační údaje;
- díky podrobnému vyúčtování v Internetové samoobsluze;
- Od 25.7. i díky službě vyúčtování do e-mailu (nutno aktivovat)
Zasílání tištěného vyúčtování bude proto od 20. srpna zpoplatněno 19 korunami, přičemž detailní výpis bude zpoplatněn 69 korunami. Detailní i souhrnný výpis na webu i vyúčtování e-mailem zůstává zcela zdarma. Aktivace a přechod na elektronické vyúčtování je taktéž zcela zdarma.
Vodafone bude zákazníky, kterých se zpoplatnění týká, informovat:
- prostřednictvím dopisů ve vyúčtování
- prostřednictvím SMS
- prostřednictvím informace na webových stránkách, v Internetové samoobsluze a v kamenných prodejnách Vodafonu
Zákazníci, kteří nadále nebudou chtít využívat papírové vyúčtování, mají následující měsíc na to, aby si jej zrušili. Využít k tomu mohou všech kanálů Péče o zákazníky.