T-Mobile také připravuje nový systém pro řízení vztahů se zákazníky, takzvaný CRM, který by měl urychlit obsluhu klientů a zavádění nových služeb. Od července letošního roku proto začne operátor postupně převádět staré a málo využívané tarify se smlouvou na novější tarify generace S námi. Zjednodušování nabídky začalo u zákazníků s předplacenou kartou a T-Mobile chce udělat to samé u rezidentních zákazníků.
Operátor bude změnu provádět v několika postupných krocích. Od 28. června nebude možné staré tarify aktivovat nebo prodlužovat, od konce července pak začne postupné převádění zákazníků na nové tarify. Dotčeným klientům nabídne T-Mobile více služeb a výhod za přibližně stejnou měsíční útratu. Samotný přechod na nový systém CRM bude probíhat postupně v několika fázích až do poloviny příštího roku počínaje letošním podzimem. Lidé, kterých se změna týká, však nemusí čekat na kontaktování operátorem a svůj tarif si mohou změnit sami, a to prostřednictvím služby Můj T-Mobile, infolinky nebo na značkové prodejně T-Mobile.
Zdroje: Tisková zpráva